بستن

روزهای فوتبالی در بهار فداغ

گریشنا: کاپ قهرمانی مسابقات فوتسال یادواره زنده یاد اسماعیل دشبان به تیم شهدای خلیلی رسید و تیم فوتسال فداغ الکتریک، پیروز رقابت‌های جام فداغ آنلاین شد.
به گزارش سایت فداغ آنلاین؛ مسابقات فوتسال یادواره زنده‌یاد اسماعیل دشبان، از بیست و هفتم اسفند ماه با حضور یازده تیم در قالب دو گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی در محل مدرسه ۲۲ بهمن دهستان خلیلى آغاز شد.

از گروه اول تیم های زنده یاد دشبان ( شهدا )، زنده یاد نوروزی و اتحاد فداغ و از گروه دوم تیم‌های ستاره آبی خلیلی، شهاب ملایی و آریوبرزن خلیلی و از گروه سوم نیز تیم‌های نیو المپیک و شهید نگهداری حسین آباد به ترتیب در گروه‌های خود به مرحله بعدی صعود کردند.
در مرحله یک چهارم نهایی ابتدا تیم شهدا با نتیجه پر گل ١۴ بر ۴ تیم آریوبرزن را شکست داد. در بازی بعدی تیم شهاب ملایی با حساب ٧ بر ۵ در مقابل نیوالمپیک به پیروزی رسید و در دوره دوم بازی‌ها ، تیم شهید نگهداری حسین آباد در دیدار با تیم زنده یاد نوروزی موفق شد تا حریف خود را با نتیجه ۵ بر ۴ از پیش رو بردارد.

در دیدار پایانی این مرحله، تیم‌های ستاره آبی و اتحاد فداغ به مصاف هم رفتند و این دیدار به تساوی یک یک رسید که در ضربات پنالتی با درخشش مرتضی دارش دروازه بان اتحاد فداغ به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم شهدای خلیلی در یک بازی جالب و دیدنی و با درخشش علی خلیلی با نتیجه ٧ بر ۵ شهاب ملایی را مغلوب کرد و به فینال این رقابت‌های حساس و دیدنی راه یافت. تیم حسین‌آباد نیز توانست در مقابل اتحاد فداغ با نتیجه ٨ بر ۴ به برتری برسد.

fedagh5

فینال مسابقات فوتسال یادواره زنده یاد دشبان، ساعت ۱۷ با سوت داوران ؛ امید شفا و هادی آراسته شروع شد. در این رقابت‌ها و در همان دقایق اولیه بازی از روی حرکت تکنیکی علی جوکار بهترین بازیکن این دوره از بازی‌ها ، تیم زنده یاد دشبان ( شهدا ) از تیم حسین آباد پیش افتاد و چند دقیقه بعد حسین آباد موفق شد گل تساوی را وارد دروازه خلیلی کند. تیم خوب و منسجم شهدای خلیلی دوبار پیاپی توسط علی جوکار و علی خلیلی به گل رسید و نیمه اول با حساب ۴ بر ١، پایان پذیرفت.

در نیمه دوم که حسین آباد چیزی برای از دست دادن نداشت شروع به حمله کرد و موفق شد در همان دقایق اولیه نیمه دوم به گل دست یابد. اما یاران تیم شهدا به این نتیجه رضایت ندادند و دوباره با حرکت تکنیکی همت بادپروا به گل رسیدند که در نهایت فینال این دوره از مسابقات با نتیجه ٨ بر ۵ به سود خلیلی به پایان رسید.

تیم زنده یاد دشبان (شهدای خلیلی) به مقام قهرمانی رسید. تیم شهید نگهداری حسین آباد نایب قهرمان شد و شهاب ملائى نیز مقام سومی را از آن خود کرد.
بهترین بازیکن تکنیکی، علی جوکار، آقای گل این مسابقات؛ همت بادپروا از تیم زنده یاد دشبان (شهداى خلیلى)، بهترین مربی، محمود حسین پور؛ بهترین داور، هادى آراسته؛ بازیکن اخلاق، اسماعیل پورماندنی از تیم زنده یاد نوروزی، بهترین دروازه بان؛ حامد پالار از ملایی و پدیده بازی‌ها على شفیعى از تیم شهید آگاه انتخاب شدند. اسماعیل بالیده از فداغ نیز گزارشگری این مسابقات را برعهده داشت.

fedagh2

در پایان به هر کدام از سرپرست تیم‌های شرکت کننده از طرف خانواده دشبان و پورماندنی، تندیسی اهدا شد.
غلامعلى ماندنى پور، حسن خداداد نژاد، محمود حسین پور، اکبر حسن پور، همت بادپروا، یعقوب پورماندنى و محمد شفیعى به پاس همکاری و زحماتشان در برگزاری این مسابقات با اهدای جوایزی تجلیل شدند.
پس از فینال مسابقات، در مراسمی ویژه با حضور فضلی بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی دهستان‌های فداغ و خلیلی و جمعی از مردم و مسئولین محلی، اکبری، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در جمع ورزشکاران و تماشاگران، مردم و مسئولین سخنرانی کرد.
اکبری از علی جوکار بازیکن تکنیکی تیم شهدا، قدردانی کرد و احسان جوکار سرمربی تیم شهدای گراش که مهمان این مسابقه بود، پس از پایان بازی خواستار قرارداد با این بازیکن حرفه‌ای شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش مسئولین و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات گفت:« ان‌شاءالله سعی خواهیم کرد که این مسابقات در تقویم سالیانه هیئت فوتبال شهرستان منظور شود و همه ساله در ایام نوروز این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.»
و اما در پست دیگری در سایت فداغ آنلاین آمده است؛ بازی‌های فوتسال جام فداغ آنلاین در قالب دو گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی با شرکت تیم‌های؛ پایگاه مقاومت بسیج امام حسن (ع)، شهدای فداغ، پیروزی فداغ، فرهنگیان و فداغ الکتریک در گروه الف، شهید قاسم نژاد، امید اتحاد، وحدت ارد و حسین آباد در گروه ب واتحاد، امید شهید قاسم نژاد و شهدای دیده‌بان در گروه ج از یکشنبه دوم فروردین ماه شروع شد و این رقابت‌های حساس و دیدنی یازدهم فروردین به پایان رسید.

در نهایت تیم فداغ الکتریک به عنوان قهرمان دست یافت و تیم شهید قاسم نژاد نائب‌قهرمان شد و تیم شهدای دیده‌بان نیز مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

fedagh12

1 نظر

  1. این همه تماشاگر برا فوتبال تو فداغ حیفه سالن نداشته باشن.
    به هر حال تو فداغ یه تورنمنت گذاشتن،تو گراش هرسال ،اول سال برنامه ورزشى تا آخر سال ارائه میدادن،هرچند اکثر بازى ها رو لغو مى کردن ولى امسال از اون برنامه دکورى هم خبرى نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top