بستن

آمادگی اورژانس و بیمارستان برای تعطیلات نوروزی

گریشنا: دکتر بهمنی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در آخرین ساعات عصر آخرین روز سال به منظور بررسی وضعیت و نحوه خدمت رسانی به مردم  و مسافرین نوروزی از اورژانس ۱۱۵ و بخش های مختلف بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش بازدید کرد.

به گزارش سایت روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ رییس دانشکده علوم پزشکی گراش از ابتدای این بازدید در ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ که در مدخل ورودی شهر گراش برپا شده بود حضور یافت و در جریان کار این ایستگاه و نحوه خدمت رسانی به مسافرین نورزوی قرار گرفت.

سپس با حضور در اوژانس ۱۱۵ شهرستان گراش ، به بررسی وضعیت تماس‌ها، سرعت عمل نیروهای اورژانس و مراحل عملیات آنان پرداخت.

دکتر بهمنی در گفت‌وگو با نیروهای مستقر در ایستگاه سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵، کار آنان را بسیار با ارزش دانست و گفت:«تمام تلاش شما این باشد که در صورت بروز مشکل، بهترین، سریع‌ترین و بیشترین خدمات را به مردم شهرستان و منطقه و به خصوص مهمانان نوروزی ارائه کنید و امیدوارم که در این ایام  برای هیچ کس مشکلی پیش نیاید.».

او همچنین در بخشهای اورژانس ، پذیرش ، ایستگاه‌های پرستاری و بخش داخلی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) حضور یافت و ضمن اطلاع از شیفت‌های مستقر و نحوه ارائه خدمت این بخش‌ها به مردم، برای کادر  پزشکی، پرستاری و همه‌ی کارکنان بیمارستان سالی پربرکت را آرزو کرد.

دکتر بهمنی  به عیادت تعدادی از بیماران رفت  و با آنان درباره چکونگی برخورد کادر درمانی و نوع رسیدگی و خدمت دهی به بیماران، گفت‌وگو کرد که همراهان بیماران از تلاش های پرسنل بیمارستان تشکر کردند و رضایت کامل خود را اعلام داشتند.

در آخرین مرحله از این بازدیدها که ۲ ساعت به طول انجامید ، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش با نیروهای مستقر اورژانس ۱۱۵ در محور گراش-لار دیدار کرد و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

وی در پایان این بازدیدها در گفت‌وگو با روابط عمومی علوم پزشکی گراش گفت:«بحمدالله نیروهای اورژانس ۱۱۵ و کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) در آمادگی کامل به سر می‌برند و ما باید سعی کنیم نقاط ضعف موجود را برطرف کنیم تا بتوانیم خدمات خوب و در شان مردم به آنان ارائه دهیم.»

bazdid1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top