بستن

شهرک ترافیکی در فداغ

گریشنا:نونهالان و دانش‌آموزان کلاس اول و دوم ابتدایی دبستان ام‌البنین(ُس) فداغ در نمایشگاه شهرک ترافیکی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند. 

به گزارش سایت اختصاصی و مردمی فداغ؛ شهرک ترافیکی نونهالان اول و دوم ابتدایی به صورت نمایشی در دبستان دخترانه ام‌البنین(س) فداغ برگزار شد. کشتکار و آزرم، معلمان کلاس اول و دوم دبستان دخترانه ام‌البنین(س)، در گفتگو با خبرنگار فداغ، هدف از اجرای شهرک ترافیکی را آشنایی دانش‌آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان کردند و گفتند: «با توجه به اینکه هدف از راه‌اندازی شهرک ترافیک آشنا کردن دانش‌آموزان با حق و حقوق خود و دیگران است، در این رابطه لازم است دانش‌آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیشتر آشنا شوند و نحوه عبور از خیابان را نیز در مدرسه بیاموزند.»

در این برنامه، دانش‌آموزان هر یک با توجه به گروه سنی خود در شهرک ترافیک مسئولیت و وظایف مختلفی را برعهده داشتند. دانش‌آموزانی که در سنین بالاتر قرار داشتند، به عنوان همیار پلیس و دانش‌آموزان کوچک‌تر در قالب راننده بر دوچرخه‌ها و موتورهای چهارچرخ سوار بودند و برخی دیگر نیز به عنوان عابر پیاده در حال گذر از خیابان در شهرک ترافیک آموزش دیدند و با تابلوهای رانندگی و نحوه عبور از خیابان و سایر قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند تا بتوانند آموخته‌های خود را نیز با انگیزه بالا به دیگران انتقال دهند.

شهرک ترافیکی نونهالان با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح و ایجاد فضای آموزشی سالم راه‌اندازی شده تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان و ارتقای سطح فرهنگ ترافیک به کودکان شهر خود باشیم.

IMG-20150308-WA0069

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top