بستن

تقدیر از پنج فرشته نجات

گریشنا: پنج نفر از رزمندگان امدادگر هلال‌احمر شهرستان گراش به همایش استانی فرشتگان نجات دعوت شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش؛ صبح روز پنج‌شنبه، سی‌ام بهمن ماه، صد‌وهشتاد امدادگر داوطلب جمعیت هلال‌احمر در همایش فرشتگان نجات که با هدف تجلیل از امدادگران ایثارگر جمعیت هلال احمر فارس تدارک دیده شده بود در سالن همایش‌های جمعیت هلال‌احمر گرد هم آمدند.

محمدرضا فتاحی،عزیز نوبهار،عبدالرضا وفایی‌فرد، حسنعلی حسین‌شیری، محمد‌رضا خواجه‌زاده از شهرستان گراش در این همایش حضور داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس اولین سخنران این مراسم بود. مهندس فیض اله جعفری که ایده اولیه این همایش را در تابستان امسال در جمع اعضای پایگاه مقاومت بسیج جمعیت مطرح کرده بود، در سخنانی در این همایش عنوان داشت:«حضور در دوران دفاع مقدس نقطه عطفی در زندگی هر کدام از امدادگران است و این دوران یکی از نقاط درخشان زندگی رزمندگان به ویژه امدادگران است.»

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین گفت:«هم اکنون هلال‌احمر با رویکرد آمادگی برای مقابله با حوادث، در راستای به روز بودن عوامل و نیروهای خود تلاش می‌کند و امروز، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.»

helal ahmar3

دکتر ضرغام صادقی، نماینده اول مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در سخنان مبسوطی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان هدیه مردم به ایران یاد کرد و گفت: «پس از دوران دفاع مقدس هر چند انتقادهایی به عرصه‌های فرهنگی وجود داشت و دارد، اما فضای حاکم بر کشور فضای بی‌نظیری است.»

حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت در بخشی از سخنان خود بیان داشت:« یک نفر که می‌خواهد در خط مقدم بجنگد باید چهارده نفر از او حمایت کنند که یکی از اثرگذار‌ترین آن‌ها نیروهای امدادی هستند و امدادگران در طی جنگ نقش مهمی داشتند.»
وی ادامه داد:«دیدن صحنه‌های دلخراش مصدومیت رزمندگان شجاعت زیادی لازم دارد و فردی را می‌خواهد که شهامت و روحیه بالایی داشته باشد و بتواند این کار را انجام دهد.»

این برنامه با اهدای لوح تقدیر و تجلیل از صدو‌هشتاد نفر از رزمندگان امدادگر هلال‌احمر استان فارس به پایان رسید.

 

6 نظر

    1. چرا به این بندگان خدا تهمت میزنی آقای مثلا رزمنده!
      آقای وفایی فرد و نوبهار رو که من یقین دارم هم رزمنده بودن و هم در جنگ مدی امدادگر . بقیه رو هم حتما بر یه اساسی انتخاب کردن که شما نمیدونی.

    1. تا جایی که بنده اطلاع دارم این افراد خودشون در جریان دعوت شدن هیچ دخالتی نداشتند.همچنین چون اطلاع کافی دارم میگویم آقای نوبهار بلافاصله بعد از جنگ از طرف سپاه استان به اخذ نشان شجاعت (دریا دلی) مفتخر گردیده و لوح سپاس از ریاست آموزش و پرورش استان به عنوان دانش آموز رزمنده قریب دوسال (البته دقیق نمیدونم) در یافت نموده. و … .

    2. بسیجی دلاور !!! شما فکر میکنید فقط اونایی که در مراسمات شرکت میکنند جنگ رفتند. خیلیا جنگ رفتند ولی حرفی نمیزنند.

نظرات غیر فعال

6 نظر
scroll to top