بستن

خواست‌خدایی خواستار افتتاح مسکن مهر گراش تا پایان رمضان شد

فرماندار گراش در دیدار با رییس و اعضای هیئت مدیره تعاونی های مسکن مهر شهرستان، مشکلات و روند اجرای این پروژه بزرگ عمرانی را بررسی کرد.

فرماندار گراش در دیدار با رییس و اعضای هیئت مدیره تعاونی های مسکن مهر شهرستان، مشکلات و روند اجرای این پروژه بزرگ عمرانی را بررسی کرد.

مهندس خواست‌خدایی در این دیدار از تعاونی ها و دیگر دست اندرکاران مجری این طرح خواست تا با جدیت هرچه بیشتر به تکمیل واحدهای این پروژه همت ورزند که تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد افتتاح این پروژه عظیم در سطح شهرستان گراش باشیم.

او با تاکید بر این که دولت نهم و دهم توانسته معضل بزرگ مسکن را در قالب پروژه مسکن مهر تا اندازه‌ زیادی حل کند گفت: رونق اقتصادی، افزایش ساخت و ساز، کاهش مصرف انرژی، کاهش تلفات زلزله، نشاط و امید به آینده و تحکیم بنیاد خانواده از برکات اجرای پروژه مسکن مهر در کشور است.

فرماندار گراش پیشرفت خوب پروژه‏ مسکن مهر شهرستان گراش را حاصل تلاش و همدلی اداره مسکن و شهرسازی، تعاون، شرکت‏های آب، برق، گاز، مخابرات، شهرداری، بانک‏ها و همت مردم دانست و از زحمات و تلاش های انجام شده قدردانی کرد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

1 نظر

  1. به این خیال باشین با این روندی که الان دارن تو مسکن مهر گراش پیش میرن قولی که دادن تا آخر مهر تحویل میدیم هم تمام نخواهد شد…
    به احتمال زیاد تو فصل زمستان به اتمام برسه… هنوز آب، برق، گاز، سفید کاری، آسفالت و لبه گذاری شهرک و … هنوز مونده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top