بستن

نمایش فیلم‌های برتر در شب پایانی جشنواره عمار

گریشنا: فیلم‌های برگزیده‌ی پنجمین جشنواره‌ی فیلم عمار، سه‌شنبه‌، بیست‌ویکم بهمن ماه ساعت ۸، در سالن همایش دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار؛ همه‌ی مردم می‌توانند در این برنامه به صورت رایگان حضور داشته باشند. این مراسم با همکاری ستاد مردمی جشنواره‌ی فیلم عمار و امور فرهنگی دانشکده علوم پزشکی گراش، برگزار می‌شود.

تشکر عماریون از صدا و سیما

مهدی قنبری، مختار پورماندنی، محمد علی آگاه، اسدالله فتحی، اکران‌کنندگان جشنواره‌ی عمار در شهرستان گراش از رییس صدا و سیما به خاطر پوشش مناسب پنجمین دوره این جشنواره تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ همزمان با اکران های مردمی جشنواره عمار در دهه فجر، جمعی از اکران کنندگان مردمی این جشنواره از رییس سازمان صدا و سیما به خاطر نگرش جدید به جشنواره عمار و پوشش مناسب پنجمین دوره این جشنواره، تشکر کردند.

در این نامه اکران‌کنندگان جشنواره عمار از همه استان‌های کشور، آمادگی خود را برای یاری رسانی به سازمان صدا و سیما اعلام کرده‌اند. امضای این نامه توسط اکران‌کنندگان مردمی جشنواره فیلم عمار همچنان ادامه دارد. نام مهدی قنبری، اکران‌کننده شهرستان گراش استان فارس؛ مختار پور ماندنی اکران کننده دهستان خلیلی شهرستان گراش؛ محمد علی آگاه، اکران کننده بخش فداغ شهرستان گراش؛اسدالله فتحی، اکران کننده بخش فداغ شهرستان گراش در این لیست دیده می‌شود.

IMG-20150208-WA0038

 

 

3 نظر

  1. دوست دارم نام ببرم از همتون ، ولی می ترسم اسمی از دوستان و زحمتکشان “جشنواره فیلم مردمی عمار” از قلم بیفته به همین دلیل
    فقط خالصانه و با افتخار دست تک تک دست اندرکاران را میبوسم و
    می گویم اجر شما با صاحب الزمان(عج) .
    خسته نباشید مردان بی ادعا و خدا قوت

  2. اگه نظم این دوره از جشنواره هم مثل پارسال باشه مفت گرونه . پارسال که به همه چیز شبیه بود بجز جشنواره . فقط بعضیا کم مونده بود برن وسط برقصن . مسیولان جلسه هم مثل اینکه خوشخوشانشون شده بود . به هر کاری که میکردن اعتراضی نداشتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top