بستن

مسابقات ورزشکاران روستایی به خط پایان رسید

گریشنا: سومین دوره بازی‌های روستایی- عشایری شهرستان گراش با برگزاری مراسم اختتامیه در بخش ارد به پایان رسید.

به گزارش یونس آفتاب از ارد اختتامیه این دوره مسابقات شنبه، هجدهم بهمن ماه در سالن نمایندگی آموزش و پرورش برگزار شد. فضلی بخشدار مرکزی شهرستان گراش،صالحی بخشدار ارد، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش، محسنی رئیس هلال احمر گراش و دهیاران و مسئولین محلی از حاضرین در مراسم بودند.

صالحی بخشدار ارد خطاب به ورزشکاران گفت:«انقلاب حرکتی عظیم بود و وظیفۀ ما حفظ انقلاب و صیانت از دستاوردهای ارزشمند آن است، بر همۀ مردم عزیز، مسئولین، بخصوص شما ورزشکاران واجب است تا در حفظ و صیانت از انقلاب تمام تلاش را داشته باشیم.»

varzesh1

به گزارش سایت مردمی فداغ، جشنواره ورزشی روستایی عشایری در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، شطرنج، بدنسازی، تیراندازی (تراپ) و همایش پیاده‌روی خانواده در بخش ارد و دهستان فداغ برگزار شد. میرزا اکبری رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت:«برگزاری این مسابقات بیانگر رشد و پویایی ورزش شهرستان در روستاها است.» اکبری از پیشکسوتان به عنوان ذخایر منطقه یاد کرد و افزود:« نسل جوان می‌تواند از تجارب و اندوخته ورزشی این عزیزان بهره ببرد.»

در پایان جوایز مسابقات و لوح سپاس که از سوی اداره ورزش و جوانان و بخشداران ارد و مرکزی تهیه شده بود به نفرات برتر و پیشگامان ورزش روستاها اهدا شد. به گزارش رضا تقی‌نژاد متاسفانه به علت برگزاری این مراسم در روز اول هفته و ساعت اداری خیلی از مدعویین موفق نشدند در این مراسم شرکت کنند. از فداغ ، همایون جهان پناه، منصور نریمانی، خرم نوشادی، حسن عبداللهی، جواد رنجبر و احمد رستمی در این اختتامیه حضور داشتند.

varzesh5

 

varzesh4

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top