بستن

اختلاف‌های هیات سوارکاری فارس به شهرستان‌ها سرایت کرده است

گریشنا: مشکلات حوزه فرهنگی و ورزشی گراش با حضور اکبری رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان و مسئولین استانی و جمعی از سوارکاران بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان: آقازاده مسئول امور فرهنگی و جوانان شهرستان‌های فارس و شاپور طفیانی دبیر هیئت سوارکاری استان به منظور بررسی مشکلات دو حوزه فرهنگی و ورزشی با اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش و جمعی از سوارکاران دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست اکبری ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی به بیان مشکلات رشته سوارکاری پرداخت و گفت:«تنش‌های مرکز استان در سوارکاری متاسفانه به شهرستان‌ها از جمله گراش سرایت کرده که باعث بروز اختلاف سلیقه در میان سوارکاران و منجر رکود این رشته ورزشی شده است.»

اکبری در بحث فرهنگی نیز با تشکر از زحمات و تلاش سالاری معاونت امور فرهنگی و جوانان استان و همکارانشان به خصوص آقازاده اظهار داشت:«در بحث فرهنگی و جوانان عمده بار مسئولیت بدوش مرتضی موغلی است که جا دارد از همت و تلاش او در این عرصه تقدیر و قدردانی شود.»

آقازاده مسئول امور فرهنگی و جوانان شهرستان‌های فارس با ابراز رضایت از عملکرد شهرستان گفت:«با توجه به کمبود نیرو و امکانات گراش جزء برترین شهرستان‌های فارس در حوزه فرهنگی و جوانان بوده و بیان کرد:«قرار است طی مراسمی از رئیس و مسئول امور فرهنگی و جوانان اداره شهرستان تجلیل شود.»

طفیانی دبیر هیئت سوارکاری فارس با اشاره به جایگاه سوارکاری گراش در استان و حضور پررنگ این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی استان و کشور گفت:«گراش پتانسیل برگزاری مسابقات قهرمانی استان و کشور را دارا است و انشاالله رقابت‌های قهرمانی استان در سه رشته کورس، پرش و استقامت در دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار خواهیم کرد.

در پایان این هیئت ضمن بازدید از باشگاه سوارکاری فاضل، آن را در رده‌ی مدرنترین و مجهزترین باشگاه‌های سطح استان دانست.

1 نظر

  1. نمیدونم چرا زحمت ورزشکارا و تلاش بچه هامون بدون هیچ حمایت از سوی تربیت بدنی یا همون اداره ورزش و جوانان پس از کسب مقام به حساب جناب مدیر مینویسن!!!! آره تجلیل کنید ازش شاید ورزشکارا به پول رسیدن!!! همین یه میدون اسب سواری هم که داشتن حالا معلوم شده مال تربیت بدنی نبوده و هر چی بچه ها جون کندن و اونجا تاختن الان به دیگران رسیده و جناب مدیر یه میدون هم برا بچه ها تو فکرش نبوده دست و پا کنه. از تک تک ورزشکارا بپرسید چقد راضین از میرزا جان. از بچه های وزنه برداری از بچه های فوتبال یا اسب سواری. هرچی ما میدونیم ایشون آه و ناله است. خداییش یه فنس یا قفس اسبها هم نیاورده که زمان مسابقه از توی اون اسب آزاد بشه نه ده نفر افسار اسب گرفتن رفتن وسط میدون.مگه چند قیمتشه!! آره داداش ما که اسب نداریم فقط بگو میرزا بگو از خودش مایه بزاره نه باشگاه فاضل با سرمایه شخصی نشون کارمندای استان میده. ما که هیچکاره ولی سوارکارا بیچاره شماها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top