بستن

تیم هفت برکه در زمین والیبال

گریشنا: تیم والیبال محله‌ای هفت برکه گراش در اولین بازی دوستانه خود به مصاف تیم آسا خودرو بستک رفت و به پیروزی رسید.

عبدالحمید حسین‌شیری،سرپرست این تیم در رابطه با نحوه‌ی تشکیل، تیم والیبال هفت برکه می‌گوید: فعالیت این تیم از مسابقات محله‌ای در ماه مبارک رمضان شروع شد.
اوایل در زمین خاکی محله‌ی باغ شفا بازی‌های خود را انجام می‌دادیم و بعد از آن به زمین دیگری در شهرک پردیس منتقل شدیم که به دلیل وزش باد و مناسب نبودن زمین برای بازی به فکر افتادیم تا زمین والیبال مدرسه‌ی کریمیان را اجاره کنیم و از آن‌جا بود که استارت شروع و تشکیل این تیم زده شد.
بیشتر اعضا و بازیکنان این تیم از محله‌ی هفت برکه هستند و این، دلیل نامگذاری تیم به اسم هفت برکه بود.

حاج علی رهروی، فرج‌الله پورشمسی، ذبیح الله نورانی، حاج عبدالرضا آتش‌افروز، حسین فتحی، اسحاق فروزش، جواد غلامی، علی کوهگرد، علی رامیارپور، مجتبی حسین‌زاده، حسین فرزانه، مهدی پرده‌نشین، محمد‌رضا عبدالهی، محمد‌رضا رشیدی، فرهاد پورشمسی، محمد‌جواد محمدیان و الیاس بهزادی از جمله بازیکنان این تیم هستند و ابراهیم آزم، جواد عالی‌پور، خلیل حسنی و عبدالحمید حسین‌شیری، سرپرستی این تیم را برعهده دارند.

valebal

تیم هفت برکه روز جمعه، دهم بهمن، با تیم آسا خودرو بستک در سالن سر‌پوشیده‌ی عبدالرحمان بستکی‌زاده رقابت کردند.
در این دیدار، ذبیح الله زارعی، محمد جواد محمدیان(پاسور)، محمد رضا عبداللهی، علی کوهگرد (دریافت کننده / قدرتی)،مهدی پرده‌نشین،حسین فرزانه، اسحاق فروزش (سرعتی زن)، حسین فتحی (پشت خط زن)، فرهاد پورشمسی و محمد رضا رشیدی (لیبرو) برای این تیم بازی کردند و خلیل حسنی به عنوان سرمربی و عبدالحمید حسین شیری به عنوان سرپرست با این گروه همراه بودند.
مسابقه با سوت داور شروع شد و ست اول تیم آسا خودرو با نتیجه ۲۵بر ۲۰ به پیروزی رسید در ست دوم تیم آسا خودرو در امتیازات پیشی گرفت ولی رفته رفته تیم هفت برکه نتیجه را به تساوی کشاند در امتیازات پایانی تیم آسا خودرو با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به برتری رسید.
در ست سوم سرمربی هفت برکه با ترکیبی متفاوت از دو ست قبل بازیکنان را به میدان فرستاد و با نتیجه ۱۵بر۲۵توانست برنده این ست شود و بازی به ست چهارم کشیده شود در ست چهارم دو تیم پایاپای پیش رفتند و در امتیازات پایانی این تیم هفت برکه بود که توانست با نتیجه ۲۲بر۲۵ به سود خود بازی را به پایان رساند و رقابت به ست سرنوشت‌ساز پنجم رسید و در نهایت این تیم با خوش شانسی با نتیجه‌ی ۱۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید تا اولین پیروزی خود را به دست آورد.

تیم آسا خودرو در لیگ هرمزگان در مرحله نیمه نهایی حضور دارد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top