بستن

هفت برکه با اقتدار قهرمان والیبال گراش شد

گریشنا: تیم والیبال هفت برکه با برد سه بر یک در مقابل تیم المهدی به مقام قهرمانی مسابقات والیبال جام خلیج فارس، یادواره‌ی زنده یاد محمد کیانی دست یافت.
هشت تیم در این مسابقات به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند.
به گزارش خبرنگار گریشنا، اکبری، رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان؛ اعضای هیات امنای این اداره؛ فرسوده، معاون فرماندار؛ اعضای شورای اسلامی شهر گراش و جمعی از علاقه‌مندان به والیبال، تماشاگر این رقابت بودند.
هفت برکه در این بازی‌ها بدون از دست دادن امتیاز با ۲۱_امتیاز قهرمان شد. هفت برکه در هفته آخر سه بر یک المهدی جدی‌ترین رقیب خود را شکست داد.
در برنامه‌ی پایانی بهترین‌های این مسابقات معرفی شدند: تیم والیبال شهیدان بهزادی به عنوان تیم اخلاق؛ محمدرضا منفرد از تیم راه و شهرسازی به عنوان بازیکن اخلاق؛ خلیل حسنی از تیم هفت برکه به عنوان مربی اخلاق؛ و حسین فتحی از تیم هفت برکه به عنوان بهترین بازیکن.
لوح یادبود و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی و ۶۰ GB اینترنت رایگان رایانت به تیم والیبال هفت برکه، قهرمان این رقابت‌ها رسید. لوح یادبود و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان جایزه نقدی و ۴۰ GB اینترنت رایگان رایانت از آن مقام دوم این مسابقات یعنی تیم والیبال المهدی (عج) شد. و تیم والیبال راه و شهرسازی با ایستادن در جایگاه سوم لوح یادبود و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جایزه نقدی و ۲۰ GB اینترنت رایگان رایانت را کسب کرد.
هیات والیبال از اداره‌ی ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج و سپاه گراش، شورای اسلامی شهر گراش، خانواده مرحوم کیانی، مجتمع فنی مهندسی رایانت، مسئول سالن شهید مشتاقی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش و کلیه تماشاگران، مربیان، سرپرستان، بازیکنان و به خصوص داوران که در این مدت با هیات والیبال همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

valebal2

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top