بستن

امام جمعه گراش: بودجه‌های موجود به نحو احسن مدیریت شود

گریشنا: عبداله فضلی بخشدار جدید مرکزی شهرستان گراش همراه با پرسنل بخشداری روز یکشنبه پنجم بهمن ماه، با امام جمعه گراش دیدار وگفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی بخشداری گراش، بخشدار مرکزی گراش در این دیدار ضمن بیان خرسندی خود از دیدار با امام جمعه محترم، حضور ائمه جمعه را در کنار مسئولین ازتوفیقات الهی و برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرده و حضور خود در اولین روزهای شروع مسولیت در دفتر امام جمعه را به منظور استماع رهنمودها و ارشادات او و بهره‌گیری از آن‌ها در انجام امور و برنامه‌های خود دانست.
فضلی در ادامه، ضمن تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود، نگاه ویژه به روستاها و رفع نیازمندی‌های آن‌ها از مهم‌ترین کارها و برنامه‌های خود دانست.
او ساخت وسازهای غیر مجاز به ویژه باغ شهرها را یکی از معضلات حوزه مسولیت خود دانسته و قول بررسی و جدیت در این امر همراه با سایر مسولان را به امام جمعه داد.
او در پایان اظهار امیدواری کرد که با توکل بر خدا و با حضور پربرکت و ارزشمند و رهنمودهای امام جمعه و همت و تلاش مسولین بتوانیم بر مشکلات فائق آمده و بتوانیم با سرلوحه قراردادن رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب در صحنه حضور و به نیازمندی‌های اقشار مردم به ویژه روستائیان، جامعه عمل بپوشانیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه شهر گراش نیز ضمن خیر مقدم به بخشدار و آرزوی موفقیت برای او در انجام وظیفه از او و سایر مسئولین خواست با وجدان و خدایی کار کنند و توجه به فرهنگ بومی در مسائل و برنامه‌های خود لحاظ کنند.

وی همچنین افزودند:« اعتبارات وذبودجه‌های موجود به نحواحسن مدیریت و آن‌ها را با برنامه‌ریزی صحیح و لازم به کارگرفته تا هرچه سریع‌تر مشکلات حل و مردم شریف بتوانند در کمال آسودگی و بی‌دغدغه زندگی کرده وسرافزار باشند.»
امام جمعه گراش در پایان به بخشدار مرکزی گراش قول همکاری و ایراد راهنمایی و رهنمود دادند و گفتند ما نیز در این راه تا حد توان خود شما وسایر مسولین را یاری و کمک خواهیم نمود.

emam gomheh

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top