بستن

استخدام نیروی فنی و خدماتی در دانشکده علوم پزشکی گراش

گریشنا:دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات درمانی گراشی، از طریق آزمون و مصاحبه به صورت شرکتی، نیروی تاسیسات و خدمات تنظیفات جذب می‌کند.

tasisat-126x86به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی؛ افراد می‌توانند جهت شرکت در این آزمون استخدامی تا تاریخ هیجدهم دی ماه، به صورت حضوری به دفتر مدیریت پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی مراجعه کنند.

استخدام در قسمت تاسیسات تنها مختص آقایان با مدارک کاردان تاسیسات، تکنسین تاسیسات، کاردان برق و تکنسین برق است و از شرایط استخدام در خدمات تنظیفات هم برای خانم‌ها و هم آقایان داشتن مدرک دیپلم و یا سیکل است.

از جمله شرایط اختصاصی پذیرش؛ داشتن حداکثر ۳۵ سال سن، برای کلیه مدارک تحصیلی،بومی بودن، قبولی در آزمون و مصاحبه و … می‌باشد.

افراد جهت ثبت نام و تحویل مدارک می‌بایست به صورت حضوری به دفتر مدیریت پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی گراش مراجعه کنند.
تکمیل برگ درخواست شغل از دانشکده علوم پزشکی، اصل به همراه تصویرآخرین مدرک تحصیلی، اصل به همراه تصویر کارت ملی، اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم،اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری از جمله مدارک لازم جهت ثبت‌نام است.

علاقه‌مندان، می‌توانند با مراجعه به دفتر مدیریت پشتیبانی دانشکده یا تماس با شماره ۵۲۴۴۸۱۰۰ اطلاعات بیشتری را در این زمینه، دریافت کنند.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top