بستن

کشف ۵۹ کیلوگرم تریاک در خودرو پژو

گریشنا: پنجاه و نه کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، در نزدیکی یکی از روستا‌های شهرستان گراش کشف شد.
100946938317

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری با اعلام این خبر گفت:«ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی شهرستان هنگام اجرای ایست و بازرسی در نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون شدند.»

وی ادامه داد:«راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۵۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.»
انصاری با اشاره به این که راننده خودرو با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد افزود:«تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم با جدیت ادامه دارد.»
فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت:«پلیس شبانه‌روزی در کنار مردم و با مردم در جهت امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۰ موارد مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.»

 

 

7 نظر

  1. باعرض سلام خدمت سرهنگ محترم جناب آقای انصاری دستتون درد نکنه که شماها افتخار گراش هستید ممنون از بچهای نیروانتظامی دمتون گرم

  2. شبا که ما می خوابیم آغا پلیسه بیداره ما خواب خوش می بینیم او دنبال شکاره با دزدا خوب می جنگه دنبالش یادم رفته. ای ول ای ول دستتون بی بلا ایشالله برین کربلا. ایشالله اون آدم بدها را هم هرچه زودتر خدا هدایتشون کنه و اگه قابل هدایت شدن نیستن شرشون به خودشون برگرده.عجب دنیای وانفسایی شده هاااااا.

  3. شبا که ما میخوابیم،آغا پلیسه بیداره،ما خواب خوش میبینیم،او دنبال شکاره،آغا پلیسه زرنگه،با دزدا خوب میجنگه،ما آغاپلیسو دوست داریم،بهش احترام میذاریم

    1. خدا قوت جناب سرهنگ
      جا داره براتون پا بچسپونیم قربان
      اگه هرکسی تو حیطه ی خودش کار کنه جامعه و شهر گلستان میشه. نمونش جناب سرهنگ انصاری. (ایولا)
      هرچقد شما عزیزان شعر بخونید مثل گفتارهای جناب کاکاجی نمیشه.
      گلی به جمالت کاکام… چند روزه ندیدمت کجایی؟ دلتنگی بدجور داره زءر و ضرب میزنه. خدای نکرده کسالت مسالتی که ندارین؟ از دست کسی هم که رنجیده خاطر نیستین؟

  4. با عرض سلام و خسته نباشی و دست مریضا به جناب سرهنگ انصاری عملکرد جنابعالی و نیروهای تحت امرتون انصافا زحمت میکشند ولی متاسفانه با برخورد تند و خشن ماموران راهنمایی و رانندگی و اذیت بیشمار مردم که موجب دلسردی مردم از نظام مقدس اسلانی و مسولین فداکار میشود کارهای خوب شما را تحت الشعاع قرار داده است لطفا تذکر دهید . واقعا کوچکترین اخلاق اسلامی و پلیسی را ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top