بستن

راه اندازی اداره کار، تازه‌ترین اقدام فرماندار

گریشنا: فرماندار گراش از راهاندازی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان گراش خبر داد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری مشکلات کارگران شهرستان گراش با راه‌اندازی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفع خواهد شد در این راستا پیگیری های لازم انجام گرفته که در روزهای اینده شاهد افتتاح این ارگان مهم خواهیم بود. اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به طور موقت تا زمان ایجاد محل مناسب در ساختمان فرمانداری مستقر خواهد بود.

اصغر فرودی بسترسازی برای ایجاد اشتغال جوانان ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: گراش با راه اندازی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید جز شهرستان های برتر کشور در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری در منطقه باشد.

وی استفاده از ظرفیت های و پتانسیل شهرستان در حوزه اشتغال نیازمند تلاش و برنامه ریزی دانست و افزود: با توجه به استعداد جوانان شهرستان و ظرفیت های موجود زمینه ایجاد فرصت های شغلی فراهم است.

فرودی با بیان اینکه ارایه خدمات مطلوب به مردم با استقرار ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان تسهیل می شود، تصریح کرد: قبلا کارگران این شهرستان برای رسیدگی به مشکلات کاری خود باید به شهرستان‌های همجوار و یا مرکز استان رفت و آمد می‌کردند که با راه‌اندازی این اداره در گراش تمام این مشکلات رفع خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان گراش ایجاد و توسعه واحد های تولیدی در شهرستان از اولویت های کاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از توان سرمایه گذاران برای تقویت پایه های اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری از نیاز های اساسی شهرستان گراش است.

رئیس شورای توسعه و برنامه ریزی گراش با بیان اینکه تلاش و همدلی برای رشد متوازن شهرستان وظیفه همه مسئولین است، تاکید کرد: مسئولین شهرستان در ادارات خود بیاد به دنبال بالا بردن کیفیت کار، افزایش سرعت در انجام امور بین دستگاه ها، تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه ها برای مردم باشند.

اصغر فرودی بر لزوم استقرار و استقلال ادارات دولتی در شهرستان گراش تاکید کردو خاطر نشان ساخت: دولت تدبیر و امید به دنبال توسعه کشور و بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از نعمت‌های نظام است.

Foroodi Farmandar

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

9 نظر

  1. اینکه خبر جدیدی نیست . از زمان فرماندار سابق هر روز می‌گفتن قرهره اداره کار افتتاح بشه.همین آقای فرودی هم چند بار قدل راه انداری این اداره رو ظرف هفته ی بعد داده، الان یکسال از اون هفته گذشته!!!!

    1. حالا شما هم هی بشین و ایراد بگیر و انتقاد کن… خوب اینم یه کاریه که انجام شده و یک اداره به ادارات شهرستان اضافه شده …متشکر و قدردان نیستی لااقل عیب و ایراد نگیر…

  2. خوبه دستشون درد نکنه.ایشالله همه مسوولین و کارمنداشون پرکار باشن که جای هیچ گله واسه مردم نمونه.بازهم ممنون از فرماندار محترم.

  3. خدارا شکر بالاخره در این دولت!(از نتایج دولت پیشین) یه اداره جدید(که احتمالا نمایندگی) باشه شروع به کار میکنه! حتما باید خیر پیدا بشه و ساختمان هم براش بسازه!
    جناب فرماندار: ادارت دیگر چی میشه؟(اطلاعات، بیمه تامین اجتماعی، تعزیرات،دادگستری، شرکت پخش فراورده های نفتی،امورآب،هواشناسی،صندوق مهرضا،بانک رفاه و…………………)
    ارتقا نمایندگی ها به چه میشود؟
    بهتره کمتر حرف زده شود و بیشتر عمل شود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top