بستن

شناگران کوچولوی فارس در آبشار اندیشه به آب زدند

گریشنا:دومین دوره جشنواره شنای نونهالان و نوجوانان استان یادواره سرداران و ۱۲۰ شهید شهرستان گراش با شرکت ۴۵ شنا‌گر در استخر آبشار اندیشه گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛شناگران نونهال و نوجوان در این مسابقه، در دو ماده کرال سینه و کرال پشت با هم به رقابت کردند که در نهایت نفرات برتر، برگزیده شدند.

حاصل تلاش شناگران تیم گراش در این مسابقات سه مدال بود. محمد سیاوشی در رده متولدین ۱۳۸۲ در هر دوماه ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال پشت مدال نقره گرفت. دیگر مدال‌آور تیم گراش شایان کاظمی‌زاد بود که در ۵۰ متر آزاد متولدین ۱۳۸۳ به مقام سوم رسید.

shena2

اکبری، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش با اشاره به این که سال گذشته نیز این جشنواره با شرکت بیش از ۸۵ شناگر در این شهر برگزار شد، گفت:« حسن توجه مداحی فرد و دبیری، روسای هیئت شنا و نجات غریق فارس به گراش باعث شد که هیئت شنای شهرستان برای دومین سال متوالی میزبان این جشنواره باشد.»

رئیس اداره ورزش و جوانان همچنین ضمن سپاس و قدردانی از همه‌ی افرادی که در امر برگزاری این جشنواره همت به خرج دادند اظهار داشت: «مجموعه مدیریتی آبشار اندیشه ،تربیت بدنی ناحیه مقامت بسیج ، ستاد یادواره شهدای گراش ،دایره تربیت بدنی آموزش و پرورش و ریاست دانشکده علوم پزشکی نهایت همکاری و تعامل با هیئت شنا و نجات غریق شهرستان داشتند که تلاش همه آنها در خور سپاس و قدردانی است.»

به گزارش فاطمه ابراهیمی؛ این مسابقه، روز جمعه بیست و یکم آذر ماه به میزبانی شهرستان گراش انجام شد.محمد کاظم مداحی فرد، رئیس هیئت شنای استان؛ عباس دبیری، رئیس هیئت نجات غریق؛ غلامعلی صلاح، دبیر هیئت شنا، ترکمن، مسئول کمیته مسابقات هیئت شنا و فرزان‌فر، مسئول کمیته مربیان از استان برای برگزاری این مسابقه به گراش آمدند.

به جز برگزاری مسابقات، برای شناگران و خانواده‌هایشان برنامه‌های بازدید از شهر در نظر گرفته شده بود. دیدار از کلات، بازدید از حسینیه اعظم گراش و گشت و گذار در مراکز تجاری بخشی از این برنامه‌های بود. شناگرام نهار را میهمان باغ نور بودند و بعد از آن به سمت شیراز حرکت کردند.

shena5

متولدین۱۳۸۱:

۵۰ متر آزاد؛ سینا جمالی، علی حیدری نژاد، ابوالفضل بهروان

۵۰ متر کرال پشت؛ علی حیدری نژاد، سینا جمالی، صابر خرم نیا.

متولدین ۱۳۸۲:

۵۰ متر آزاد؛ محمدجواد ظریف خواه، محمدحسین سیاوشی (گراش)، کیوان یزدان پناه

۵۰متر کرال پشت؛ محمدجواد ظریف خواه،محمدحسین سیاوشی (گراش) و رضا گلخنی.

متولدین ۱۳۸۳:

۵۰متر آزاد؛ علیرضا اله دادی، علی شهشهانی، شایان کاظمی زاد(گراش)،

۵۰متر کرال پشت؛ علیرضا اله دادی، علی شهشهانی، کیارش ایرجی.
متولدین ۱۳۸۴:

۵۰مترآزاد؛ علی بیضایی، علی شمسی، امیررضا خورشیدی،

۵۰ مترکرال پشت؛ علی بیضایی، علی شمسی، امیررضا خورشیدی.

متولدین ۱۳۸۵:

۵۰ مترآزاد؛ محمدامین گل آذر، پرهام سرایلو، میثم حسن زاده؛

۵۰ متر کرال پشت؛ محمدامین گل آذر، میثم حسن زاده، پرهام سرایلو.

متولدین ۱۳۸۶:

۵۰ متر آزاد؛ عرشیا آستانه، علی پذیرش، عرفان الهی‌فر، کیان قامتی،

۵۰ متر کرال پشت؛ علی پذیرش، عرشیا آستانه، عرفان الهی‌فر، کیان قامتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top