بستن

عصر مردم به شماره ۴۸ رسید

گریشنا: شماره‌ی چهل و هشتم عصر مردم، با تیتر اول«طرح تحول نظام سلامت را با جدیت دنبال کنیم» منتشر شد.

در یادداشت اول، حسین فقیهی سردبیر این نشریه، با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس بیان کرده است که؛« سرخوردگی دوره قبل از انتخابات مجلس را هنوز مردم فراموش نکرده‌اند و بنده قصد واکاوی این معضل سیاسی را ندارم ولی جا دارد از این معضل حداکثر تجارب و بهره‌برداری را ببریم. بهتر است این بار هر چه زودتر جلسات ابتدایی و بحث و تبادل نظر توسط احاد مردم تاثیر‌گذار و تحصیلکرده تشکیل شود و آن را به لحظات آخر نسپاریم.»

دو خبر استقبال بی‌سابقه هنرمندان فارس، بوشهر و هرمزگان از جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی لارستان و مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه گراش از دیگر مطالبی است که در صفحه‌ی نخست نشریه به چشم می‌خورد.

گزارشی مفصل از حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در شهرستان گراش و برگزاری همایش مشارکت مدنی و ایمنی به میزبانی اداره‌ی کل راه و شهرسازی لارستان را می‌توانید در صفحه‌ی دوم عصر مردم بخوانید.

در صفحه‌ی سوم، عصر مردم، مصاحبه‌ای داشته با حاج کریم جعفری مدیر مرکز خیریه‌ی عنبیه که در زمینه‌ی فعالیت‌های این مرکز خیریه صحبت شده است. گزارش جلسه‌ی شورای اداری و معارفه‌ی مدیر جدید جهاد کشاورزی با تیتر« کشاورزی یکی از محور‌های توسعه شهرستان است» و چند اخبار کوتاه از شهرستان در صفحه‌ی چهارم نشریه منتشر شده است.

صفحه‌ی ششم این نشریه به گزارش تصویری دومین نمایشگاه عکس عاشورایی گراش و عزاداری هیات متوسلین به حضرت علی‌اکبر(ع) گراشی‌های جزیره کیش اختصاص داده شده است.

در صفحه هفتم نیز خبرهای ورزشی را می‌توانید مطالعه کنید. مصاحبه با حاج محمود مشتاقی در رابطه با احداث بزرگترین مسجد کیش به همت برادرش حاج مشتاق مشتاقی از دیگر مطالبی است که در این شماره‌ی عصر مردم کار شده است.

haser

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top