بستن

واکنش مثبت نامزدهای شهرستان گراش به نتیجه اجماع

هفت‌برکه – گریشنا: فرآیند اجماع گراش که در مراحل اولیه برای هشت نامزد شهرستان گراش برای انتخابات مجلس طراحی شده بود، در نهایت با حضور چهار نامزد از شهر گراش برگزار شد و حاصلش حسین حسین‌زاده بود. بررسی واکنش‌های هفت نامزد دیگر که در جریان این طرح بودند، نشان می‌دهد که برآیند این نظرات به سمت مثبت است.

تکمیل خبر: ساعتی پیش با اعلام انصراف دلخوش، اجماع کامل شد. ناصر دلخوش، نامزد گراشی انتخابات مجلس، ساعتی پیش با انتشار بیانیه‌ای، از ادامه‌ی حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد. بدین ترتیب، بعد از انصراف رسمی حسین فقیهی و حسینعلی حسین‌شیری در صبح امروز، همگرایی نامزدهای گراشی کامل شد تا حسین حسین‌زاده تنها گزینه‌ی گراش در انتخابات باشد.

در میان نامزدهایی که تایید صلاحیت شدند و در طرح اجماع حضور داشتند، حسین فقیهی مثبت‌ترین واکنش را داشت و تنها چند ساعت بعد از پایان جلسه، بیانیه‌ای در حمایت از حسین حسین‌زاده منتشر کرد. این بیانیه را در ادامه می‌خوانید.

اما شاید مهم‌ترین واکنش به این نتیجه از سوی حسین حسین‌شیری، رقیب اصلی حسین‌زاده در انتخابات این دوره، ابراز شد. حسین‌شیری با انتشار یک ویدئوی کوتاه، اعلام کرد با این که اشکالاتی در اجرای طرح اجماع وجود داشته، اما او به نتیجه‌ی نهایی احترام می‌گذارد و به تعهدش به پایبندی به این نتیجه عمل خواهد کرد. این بیانیه تصویری را نیز در ادامه خواهید دید و خواند.

حسین حسین‌شیری و حسین فقیهی صبح روز دوشنبه با حضور در فرمانداری لارستان انصراف خود را اعلام کردند تا عمل پایبندی به فرآیند اجماع را تایید کنند. 

ناصر دلخوش کاندیدای دیگری بود که در طرح اجماع حضور داشت. او تا ساعتی پیش واکنش رسمی به نتیجه طرح نشان نداده بود، هرچند نشانه‌هایی از حرکت به سمت پذیرش نتیجه ارائه داده است. از جمله این که بعد از چندین ساعت گفتگوی مستقیم با ستاد حسین‌زاده، او چند شب پیش، سخنرانی‌اش در دهکویه را به حسین‌زاده واگذار کرد و با حسین فقیهی، او را برای سخنرانی همراهی کرد.

اما ساعتی پیش، دلخوش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از حضور در اننخابات انصراف خواهد داد. 

در بخشی از بیانیه دلخوش آمده است: «تا اینکه جمعی از بزرگان و معتمدین محلی که حسن نیت و خیرخواهی آنان برای من محرز و احترام به نظر این سروران بر من واجب است، با تقاضا و حضور در دفتر کارم برای وحدت و همدلی بیشتر و حصول اجماع در این دوره از انتخابات برای یکپارچگی و وحدت مردم و تزریق روح امید و نشاط در جامعه به منظور حضور حداکثری مردم پای صندوق رای انصراف خود را از این دوره انتخابات اعلام می‌کنم.» متن کامل را در ادامه می‌خوانید. 

داریوش سپاده پنجمین نامزد شهرستان گراش است که از ابتدا در جلسات اجماع حضور داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت در طرح اجماع شرکت نکند. او پیش از برگزاری فرآیند اعلام کرد منتظر نتیجه‌ی اجماع می‌ماند، و یک‌شنبه نیز با انتشار بیانیه‌ی شماره ۲ ادعا کرد که از طرف نامزدهای گراشی با او تماسی گرفته نشده است، و تا ۲۴ ساعت آینده تصمیمش نهایی‌اش را اعلام می‌کند. این بیانیه را در ادامه بخوانید.

اما در میان نامزدهایی که به علت عدم احراز صلاحیت و یا انصراف، از حضور در انتخابات بازمانده بودند، مثبت‌ترین واکنش از سمت دکتر ابراهیم مهرابی بود. او که صلاحیتش برای حضور در انتخابات احراز نشد اما در جریان اجرای طرح قرار داشت، در یادداشتی که در گریشنا منتشر شد (اینجا)، کل فرآیند و برگزارکنندگانش را ستایش کرد و از نامزد برگزیده نیز حمایت کرد.

سید عباس جهانبانی نیز با انتشار یک بیانیه، تلویحا از فرآیند اجماع و نتیجه‌ی آن حمایت کرد. جهانبانی به دلیل این که از سمت ریاست ستاد نماز جمعه گراش استعفا نداده بود، از شرکت در انتخابات بازماند. او در این بیانیه با توضیح دلیل انصرافش، نوشته است عرصه رقابت را واگذار کرده است «به این امید که با تدبیری شایسته و به موقع ترتیبی اتخاذ گردد تا در این دوره از انتخابات موجب سرافرازی شهرستان شود و با وحدت، همدلی و گذشت به گونه‌ای عمل کنیم که در سایه احترام به سایر کاندیداها یک بار دیگر قرعه نمایندگی مجلس یازدهم به نام یکی از همشهرستانی‌های متدین، دلسوز، با لیاقت، کارگشا و معتقد به نظام و ولایت رقم زده شود.» متن کامل بیانیه را در ادامه خواهید خواند.

و در نهایت، جواد خدادادی، دیگر داوطلب نامزدی در انتخابات مجلس بود که در مرحله اول صلاحیتش احراز نشد، و به این مساله اعتراض هم نکرد. او نیز در در تماس با خبرنگار گریشنا از اجماع حمایت کرد و گفت: «هر فرآیندی که بتواند نقش مردم را در انتخابات افزایش دهد مثبت است. آقای حسین‌زاده از نیروهای شایسته شهرستان گراش هستند اما از آن مهمتر فرآیندی که در طی آن همشهریان به خوبی و سلامت با یکدیگر رقابت کردند. این رفتار می‌تواند الگوی دیگر فعالیت‌های سیاسی باشد.»

بیانیه‌ی حسین حسین‌زاده

افوضُ امری الی الله انّ الله بصیر بالعباد

به نام خداوند عدالت و آزادی

سلام بر ارواح طیبه شهدای اسلام به خصوص ۱۲۷ شهید گلگون کفن گراش وشهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و درود و سلام به روان مطهر اولیا اسلام، وقتی امام خمینی، ایران را از سلطه استبداد رهانید و سلام بر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای که این کشتی را در تلاطم اقیانوس راهبری کرد. و سلام بر ایران عزیزمان که دیار دلاوران و شیرمردان تاریخ است و مردمی که نشان داده اند شریف ترین و عزیزترین مردم هستند. و سلام بر خنج که بر بلندای تاریخ ایستاده، سلام بر اوز که دیار فرهیختگان و ادیبان و عارفان است. و سلام بر لار که مأمن علمای عظیم الشان اسلام بوده. و سلام بر گراش که مهد سخاوت و ایثار نام دارد. و سلام بر بیرم که از سلاله رسول خاتم نشان دارد. و سلام بر استواری مردم صحرای باغ. و سلام بر جویم و بزرگانش که در تاریخ جاودانه اند. و سلام بر بنارویه و مردمی که شهره اند به گرما و صمیمیت. و سلام بر ارد و دشت های سبزش. همه جای این دیار از دلیری مردمانش نشان دارد.

انتخابات، این موهبت الهی و این میراث انقلاب عزیز امروز به دست ما رسیده است و می بایست با حضور حداکثری خود با هم و برای هم از آن پاسداری کنیم و اعتقاد ما این باشد که هر رای، یک رای به ایران عزیزمان است و حضور پای صندوق های رای اهمیت فراوانی دارد.

بنده نیز به عنوان یکی از فرزندان شهر گراش از آغاز راه دغدغه این را داشتم که شهر در انتخابات پیش رو از راهی منطقی و پسندیده به اجماع میان نامزدها برسد و لازم است اظهار کنم که چه نیک و چه عقلانی جوانان گراش این گام را برداشتند. جوانانی که نشان دادند می توان با خلاقیت و تلاش راهی برای آینده ترسیم کرد و حقا اعتماد به جوانان که دغدغه‌ی رهبری عظیم الشان نیز می باشد راهگشای بسیاری از مشکلات ما است. طرح ابتکاری اجماع در گراش نیز سندی از خلاقیت و درایت جوانان این دیار می باشد. از این جهت بر خود لازم می دانم از دوستان و سرورانم در “جمعیت جوانان گراش” و گروه ده نفره که با فداکاری و ایثار پیگیر موضوع مهم انتخابات در منطقه هستند کمال تشکر را به عمل آورم. و همچنین از معتمدین و شهروندان شریف گراش که با اعتماد به جوانان، شهر را به آینده ای روشن نوید بخشیدند. نتیجه اجماع در گراش بار سنگینی را بر دوش اینجانب نهاد چرا که نماینده مردم شریف گراش بودن در انتخابات مسئولیتی بزرگ و سنگین است زیرا باید حافظ شخصیت و کیان این عزیزان باشم. همچنین دوستان و سرورانی که در منطقه منتظر همگرایی در گراش بودند نیز این انتظار را از نامزد اجماع گراش دارند که مدافع حق و عدالت پایمال شده در تمامی شهرها و روستاهای چهار شهرستان باشد.

عزیزان بدانید که امروز مردم محروم و رنج دیده ی منطقه به نیرویی تازه نفس، جوان و آشنا با کمبود ها نیاز دارند و از این جهت می توان ادعا کرد که چشم امید این مردم به اجماع در گراش بود چرا که هر چهار نامزد گراش نیروهایی جوان، انقلابی و کارآمد بودند و از این جهت باید به سه نامزد دیگر گراش افتخار کرد.

هم‌راستایی در میان کاندیداهای گراش گر چه خواست عموم مردم بود اما این آغاز راه است و حضور در این مسیر ممکن نیست مگر با همراهی شما مردم و سه نامزد شریف دیگر گراشی.

از خداوند منان استمداد می طلبم به من عزمی راسخ ببخشد تا با تلاش مضاعف اعتماد جوانان و معتمدین شهر را با عملکردم پاس بدارم و قطعا لیاقت مردم منطقه بیش از داشته های موجود است. از این جهت از تمامی صاحبان ایده، بزرگان و جوانان شهر و منطقه دعوت میکنم تا در کنار بنده و دوشادوش هم، راه دشوار تغییر به نفع مردم را طی کنیم.

در پایان لازم میدانم این نکته را تکرار کنم که نصب العین همه‌ی ما احترام به قوانین مقدس جموری اسلامی و اطاعت از ولایت است. پیشتر نیز گفته ام، تنها راه نجات کشور، پیروی از رهبری عظیم الشان ست.

 

بیانیه‌ی حسین فقیهی

بیانیه شماره پنج

امروز روز بسیار مهمی برای گراش، منطقه و مردم عزیز و دوست‌داشتنی شهرم بود.

بنده وظیفه خود دانستم تا در انتخابات شرکت کنم و خود را در معرض تک تک آرای مردم عزیز قرار بدهم؛ اما گویی تخصص بنده و آرمانهای بنده مورد طبع مردم گراش قرار نگرفت و به رای مردم کاملا احترام‌ میگذارم.

بنده از ابتدا خود را موظف به تبعیت از نتایج اجماع دانستم و اخلاقا تعهد دادم که هرآنچه خروجی اجماع باشد، بپذیرم. اکنون نیز به وظیفه شرعی و اخلاقی خود عمل می‌کنم.

برای دوست عزیزم جناب آقای حسین‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم. از برادران عزیزم آقایان حسین‌شیری و دلخوش نیز می‌خواهم به تعهد خود پای‌بند و در شیرینی مردم شریک باشند.

در پایان لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های کارگروه اجماع تشکر کنم. پیروزی نهایی در گرو تلاش بی‌وقفه در هفته جاری است.

بار دیگر در برابر مردم عزیز گراش که دیانت و ولایتمداری‌شان زبانزد است، سر تعظیم فرود می‌آورم.

حسین فقیهی
کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

بیانیه‌ی ویدیویی حسین حسین‌شیری

متن بیانیه‌ای که حسین‌شیری به فرم یک ویدیوی ۳ دقیقه‌ای در فضای مجازی منتشر کرد، به این شرح است:

سلام و درود به محضر آخرین ذخیره‌ی عالم هستی، حضرت بقیه‌الله اعظم ارواحنا قدا؛ روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب و ارواح پاک طیبه شهدا؛ سلامتی مقام معظم رهبری و سربلندی مردم شریف ایران اسلامی.
سلام و درود محضر مبارک مردم عزیز و شریف و نجیب شهرستان‌های لارستان، گراش، اوز و خنج.

مردم عزیز و شریف شهرستان‌های چهارگانه.

اینجانب حسینعلی حسین‌شیری، کاندیدا‌ی این دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، خدمت شما مردم عزیز عرض کنم بزرگترین وظیفه شرعی ما شرکت در انتخابات است. حضور شما مردم مایه‌ی امید کشور جمهوری اسلامی و تضمین‌کننده‌ی دموکراسی و جمهوریت و اسلامیت نظام است و ان‌شاالله ناامیدی و یاس را در چهره‌ی منافقین و استکبار جهانی در جمعه‌ی آینده مشاهده کنیم.

طرحی مبنی بر اجماع از سمت جوانان عزیز شهرستان گراش با تمامی نواقص به اینجانب و سه کاندیدای دیگر پیشنهاد گردید. اینجانب بدون هیچگونه شروطی این طرح را پذیرفتم و در روز برگزاری این اجماع شرکت کردم.

از تمامی دست‌اندرکاران و مدعوین و معتمدین سپاسگزارم. هرچند ناملایماتی را در فرآیند آن احساس کردم، ولی به علت این که وظیفه شرعی دارم وحدت منطقه و امنیت انتخابات را در اولویت ذهن خودم قرار دادم و به آن پایبند و عمل می‌کنم.

مردم عزیز، نتیجه اجماع را می‌پذیرم، هرچند بنده یکی از کاندیداهای مطرح در منطقه لارستان، گراش، خنج و اوز، از استقبال خوبی برخوردار بودم و اقبال خوبی داشتم؛ اما خروجی این طرح را می‌پذیرم و خدمت همه مردم تبریک عرض می‌کنم.

ان‌شاالله که سربلند و پیروز باشید. و السلام‌ علیکم و رحمه الله و برکاته

 

بیانیه‌ی ناصر دلخوش:

باسمه تعالی

مردم شریف وآگاه حوزه انتخابیه گراش، لار، خنج و اوز
سلام علیکم
شکر و سپاس به درگاه احدیت که زمان حیات ما را همزمان با برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست عبد صالح او امام خمینی (ره) و تداوم آن به رهبری نایب برحقش امام خامنه ای( حفظه الله)، مقدر فرمود. انقلابی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همراه با عزت و شرف و سربلندی را به ارمغان آورد و سرنوشت سیاسی اجتماعی مردم را به دست خودشان سپرد. انتخابات یکی از نعمت های بیشماری است که نصیب این ملت شده و بعنوان یک «حق» و «تکلیف» همواره عرصه ای برای تجلی اراده مردم درتعیین سرنوشت خویش با حضور چشمگیر و معنادار مردم ولایی، نقش آفرین بوده است.

اینجانب ناصر دلخوش،  براساس بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ضرورت حضور جوانان در عرصه های مختلف و در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و تداوم خدمت به مردم شریف منطقه، به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده که در هیات اجرایی و هیات نظارت استان تایید صلاحیت شدم. در این مدت از سوی همشهریان خوب و با صفایم و بسیاری از شهرها، بخش ها و روستاها مورد لطف و محبت و حمایت قرار گرفتم به طوری که این همدلی و همراهی مردم، روز به روز افزایش می یافت.

تا اینکه جمعی از بزرگان و معتمدین محلی که حسن نیت و خیرخواهی آنان برای من محرز و احترام به نظر این سروران بر من واجب است، با تقاضا و حضور در دفتر کارم برای وحدت و همدلی بیشتر و حصول اجماع در این دوره از انتخابات برای یکپارچگی و وحدت مردم و تزریق روح امید و نشاط در جامعه به منظور حضور حداکثری مردم پای صندوق رای انصراف خود را از این دوره انتخابات اعلام می دارم.

لذا با نظر به اتفاقات چند روز اخیر و پس از مشورت با اعضای ستاد انتخاباتم و با کسب اجازه از پیشگاه ملت و با تعهد به همراهی و باقیماندن در کنار آنان، انصراف قطعی خود را از حضور در رقابت های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می نمایم.

با توصیه حضور و مشارکت حداکثری و عذر خواهی از همشهریان و تمامی اهالی منطقه که صمیمانه اعلام حمایت کردند، امیدوارم در روز دوم اسفند، فردی اصلح جهت ایفای نقش فعال در تحقق تدابیر و فرامین مقام عظمای ولایت و اجرای وظایف نمایندگی و پیگیری پیشرفت مردم در دیانت، معنویت، رفاه، عمران و آبادانی کشور عزیز بویژه منطقه، از سوی شما انتخاب شود و از تمام توان خود و ظرفیتهای موجود، بدور از هیاهو و جنجال های سیاسی و تنگ نظری های منطقه ای برای خدمت واقعی به مردم استفاده نماید.

در خاتمه ضمن تقدیر از همراهی مردم عزیز شهرستان های گراش، لار، خنج، بیرم ، اوز و تمامی شهرها، بخش ها و روستاهای منطقه و از اعضای محترم شورای نگهبان، مراجع محترم چهارگانه (وزارت اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و ثبت احوال)، هیئت محترم اجرایی و سایر مسئولین محترم، بویژه از اعضای ستاد انتخاباتم که با جان و دل وشبانه روز، بنده را همراهی کردند، تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

با آرزوی پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی، موفقیت مقام عظمای ولایت و سرافرازی ملت شریف ایران اسلامی
و من الله توفیق
ناصر دلخوش
۲۶ بهمن ۹۸

 

بیانیه داریوش سپاده

بیانیه شماره ۲

 بسم رب الصدیقین

 با سلام و درود محضر مردم شریف شهر گراش و توابع بخش مرکزی.

همانگونه که مستحضرید بنده از ابتدای شروع اجماع گروه ۱۰ نفره و جمعیت جوانان گراش موافقت خود را با حضور پررنگ و فعال در جلسات اجماع ابراز داشتم، اما پس از تایید صلاحیت نهایی در مرحله آخر و حضور ۴ کاندید از شهر گراش به خاطر تجربه‌ی دوره قبل و قربانی نشدن سهم مردم منطقه در سازوکار اجماع، تصمیم بر آن شد که ابتدائاً اجماع در شهر گراش صورت بگیرد و سپس برای اجماع در منطقه مذاکره صورت پذیرد که بنده موافقت خود را با این سازوکار نیز اعلام نمودم. اما با وجود اعلام حمایت و موافقت رسمی حقیر و پیگیری های مستمر و یک طرفه افراد ستاد بنده با دوستان اجماع، پس از گذشت ۴۸ ساعت از اجماع در گراش متاسفانه هیچ مذاکره و حتی تمایلی نسبت به این موضوع صورت نگرفته است.

لذا ضمن احترام به مردم شریف شهر گراش، علی رغم میل باطنی و به دلیل فشار از طرف مردم و اهالی منطقه تصمیم نهایی با شور و مشورت بزرگان و افراد منطقه و توابع در ۲۴ ساعت آینده به اطلاع هواداران و عموم مردم خواهد رسید.

داریوش سپاده

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه‌ی انتخابیه‌ی لارستان، خنج، گراش و اوز

 

بیانیه‌ی سید عباس جهانبانی

به نام خداوند بخشنده و مهربان

در فرخنده‌ترین ایام ا… پرفروغ فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، و سالروز ولادت سراسر نور ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، با عرض تبریک و شاد باش محضر همشهرستانی‌های عزیز و ادای احترام به پیشگاه ارواح طیبه شهدا بویژه سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معروض می‌دارم:

اینجانب سید عباس جهانبانی، به نیت ادای دین و وظیفه شرعی به عنوان نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز ثبت نام نمودم، تا در صورت موفقیت و راهیابی به مجلس، آگاهانه و عاشقانه در راه اعتلا و سرافرازی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترقی و توسعه متوازن حوزه انتخابیه با استظهار و اتکا به تاییدات الهی و حمایت شما مردم نیک اندیش قدم بردارم. اما از آنجا که به دلیل عدم استعفای حقیر از مسوولیت ستاد نماز جمعه شهر گراش در زمان معین، از حضور در عرصه انتخابات منع قانونی پیدا کردم. لذا با انصراف از نامزدی، عرصه رقابت را به سایر دوستان و بزرگواران منطقه به خصوص برادران عزیز همشهرستانی واگذار نمودم به این امید که با تدبیری شایسته و به موقع ترتیبی اتخاذ گردد تا در این دوره از انتخابات موجب سرافرازی شهرستان شود و با وحدت، همدلی و گذشت به گونه‌ای عمل کنیم که در سایه احترام به سایر کاندیداها یکبار دیگر قرعه نمایندگی مجلس یازدهم به نام یکی از همشهرستانی‌های متدین، دلسوز، با لیاقت، کارگشا و معتقد به نظام و ولایت رقم زده شود.

و مَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ

برادر کوچک و خدمتگزار شما سیدعباس جهانبانی

۲۷/۱۱/۱۳۶۹۸

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

14 نظر

  1. از این کار قشنگ حالم خوب شد. اینکه این دو عزیز گراشی انصراف دادند تو دل ما بیشتر جا باز کردند و فهمیدیم که ایثار چقدر میتونه قشنگ باشه. امیدوارم قهرمان این اجماع لطف این عزیزان رو فراموش نکنه. و امیدوارم بتونیم یه کرسی مجلس برای یه نماینده از این شهر داشته باشیم.

  2. وخدایی‌که‌دراین‌نزدیکی‌‌است
    لای‌این‌شب‌بوها‌ پای‌آن‌کاج‌بلند
    روی‌آگاهی‌آب‌ روی‌قانون‌گیاه
    من‌مسلمانم‌ قبله‌ام‌یک‌گل‌سرخ
    جانمازم‌چشمه‌ مهرم‌نور
    دشت‌سجاده‌من
    من‌وضو‌باتپش‌پنجره‌هامی‌گیرم.
    😍☺

  3. اقای دکتر دلخوش شما تعهد دادین به اجماع درصورت عدم اجرا تعهد […] معرفی میکنید جز رای خراب کردن کار دیگه ای نمیکنید

  4. بنده به عنوان یک گراشی از دیگر کاندیدای محترم خواهش میکنم که وفای به عهد کنند، چرا که با این کار دیدگاه مردم رو نسبت به خودشون تغییر میدن و اگر فردا روزی قصد داشتند مجدد کاندیدا شوند قطعا مردم به چنین ذهنییتی به همچون فرد عهد شکنی اعتماد نخواهند کرد،
    و از عزیزان و بزرگان شهر نیز خواهش میکنم که این بنده خدا رو راضی کنند و خواسته ایشون رو برآورده کنند چرا که دیگر زمانی تا رای گیری باقی نمانده و وقت لج و لجبازی نیست.

  5. با سلام.ضمن عرض تبریک به عزیزان کانددیدها که شجاعانه به این امر خطیر و حساس گردن نهادند و باعث خوشحالی خیلی از مردمان شهرمان شدند لااقل برای یک بار هم که شده بود ما باید به این اجماع شیرین و بیاد ماندنی میرسیدیم که خب به لطف خدا و تلاش خود عزیزان نماینده ها وهمچنین جوانان زحمت کش این امر به سر انجام رسید و نیز تبریک به اقای حسین زاده نماینده اجماع و مردم .بنظر میرسد با وجودیکه ما به این نقطه حساس (اجماع) رسیده ایم ولی ایا زورمان به دیکر رقیبان میرسد که بخواهیم پیروز میدان باشیم یا نه ؟ بنظر این حقیر باید چاره ای اندیشیده شود و انهم اینکه چون تا به حال از اهل تسنن نماینده ای حضور نداشته و اینک نماینده دارند باید با انها نیز اجماع داشته باشیم بطوریکه یکبار رای ما به اونها و بار دیگر بلعکس و یا اینکه این دفعه اونها به ما رای بدهند و سری بعد ما به اونها .چه بسا این راه و روش پایانی باشد بر خود بزرگ بینی های هژمونی خواه زبان نفهم که فقط خوشان تا نوک بیبی شان را میبینند .والسلام

  6. هرچه زودتر باید معتمدین شهر تکلیف اجماع مشخص کنن این بنده خدایی که اجماع قبول نداره باید باهاش جلسه گذاشت که دیگه وقتی نمونده اگر به توافق نرسن باید ۴سال دست به دامن خیران بشویم جور این شهر بکشن اگه یه گراشی بره مجلس شاید یه پروژه دولتی تواین شهر ببنیم واگرنه هیچ

  7. به جناب حسین شیری و فقیهی تبریک میگم،شما اگر چه در این برهه شانس حضور در مجلس رو داوطلبانه و به خاطر مردم از خودتون سلب کردید،ولی همین اقدام شما مدتهای مدیدی در اذهان باقی خواهد ماند.واقعا کار سختیه با وجود شایستگی،ولی به خاطر تعهد چنین از خودگذشتگی.مرحبا

  8. با تشکر از تمامی انصراف دهندگان
    امیدوارم همه ی مردم به حسین زاده رای بدن تا در مجلس یه کرسی داشته باشیم
    ضمن احترام و تشکر از دست اندرکاران جلسه اجماع

  9. حسین علی
    شما ها مردم را مجبور میکنین فقطبه ی کاندید رای بدن که نظر ۱۲۴ نفر بوده و بس. چرا بقیه رو اجبار کردین که بکشن کنار . شاید بقیه از نظر مردم مناطق دیگه اصلح تر بودن که رفتن کنار . این که دمکراسی نیست. همه چیز رو برای خود گراش میخایین به هر طریقی و کاری به قوی بودن فرد ندارین و این به ضرر کل ۴ شهرستانه که با فشار و اجبار مردم رو مجبور کنید رای فقط به این بدین و این فرد هم اگه کارایی لازم نداشته باشه خیانت حساب میشه و کسی هم مسئولیت عقب ماندگی و عدم کارایی را بر عهده نخواهند گرفت. بزارین مثل لار که چند کاندید هست گراش هم ازاد باشن کاندید بشن. مطمینا همون حسین شیری که مجبورش کردن سچصرف نظر بکنه خیلی بهتره و مردم بقیه مناطق هم شناخت خوبی ازش داشتن

  10. تشکر می کنم از دکتر ناصر دلخوش که در اوج قدرت و شایستگی در منطقه به نفع وحدت و همبستگی مردم منطقه از کارزار انتخاب کناره گیری کرد انشاالله چهار سال اینده پیروز انتخابات مجلس باشی

  11. تشکر میکنم از کاندیدهایی که انصراف دادن تا وحدت شهرمون بیشتر بشه
    ان شاءالله شهرهای همجوار هم اضافه بشن به این وحدت تا وحدتمون منطقه‌ای بشه
    به امید انتخاب مهندس حسین‌زاده بعنوان نماینده‌ی منطقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top