بستن

سکو‌های پینگ پینگ نونهالان فارس در قبضه شیرازی‌ها

گریشنا: در مسابقات پینگ‌پنگ نونهالان استان، عارف چشفر از شیراز برسکوی اول ایستاد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان؛ مسابقات پینگ‌پنگ آزاد نونهالان استان (دور سوم) با شرکت پنجاه و سه نفر از شهرستان‌های داراب، شیراز، لامرد،گراش و لارستان به صورت دو حذفی جهت شناخت نفرات برتر استان در گراش صبح روز پنج شنبه پانزدهم آبان ماه برگزار شد.

در این رقابت‌ها، مسعود درویشی ازگراش، محمد مهدی پورزینلی از داراب و امیررضا سعیدی ازشیراز با برتری مقابل حریفان به دسته برتر راه یافتند.

این افراد در مرحله بعد به اتفاق پرهام فهام، عارف چشفر،محمد جواد بهمنی و عباس ارد از شیراز و محمد مهدی آخوندی از گراش به مصاف هم رفتند که در نهایت عارف چشفر از شیراز بر سکوی اول ایستاد، عباس ارد دوم شد و پرهام فهام عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد تا به همراه مسعود درویشی و امیر رضا سعیدی به عنوان نفرات برگزیده در دسته برتر ابقا شوند.

مسئولیت برگزای این رقابت‌ها برعهده فرهاد مصلی‌نژاد از جهرم و مرتضی موغلی از گراش بود. حذف محمد مهدی آخوندی از گراش که قهرمان سه دوره قبل مسابقات بود یکی از اتفاقات غیر‌منتظره‌ی این دوره از رقابت‌ها بود.

مسئولین و دست اندرکاران هیات پینگ پنگ استان فارس ضمن ابراز رضایت از میزبانی خوب گراشی‌ها از رئیس و اعضای هیئت پینگ‌پنگ شهرستان تقدیر کردند.

gerash-nonahalan93

3 نظر

  1. باسلام.
    محمدمهدی آخوندی تا دور چهارم با سه برد و یک باخت در صدر جدول قرار داشت که با توجه به فشار روحی مسابقات و تمرینات در این سه ماه اخیر بر روی او مربی ایشان تشخیص دادن که انصراف بده.
    با تشکر

  2. اقای سلیمی با عرض پوزش اگه توجه کرده باشید مسابقات در سطع نونهالان بوده بنظر شما این فشار زیادی برای یه نونهال اون هم در این سطع نیست ،حالا در توانای شما باید شک کرد که درک این مطلب رو ندارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top