بستن

هلال احمر قهرمان جام رمضان کوچک

هفت‌برکه : نونهالان فوتسال هلال احمر با شکست تمامی رقبا جام فوتسال رمضان گراش را بالای سر بردند. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر مسابقات فوتسال نونهالان شهرستان گراش جام جوفیا با حضور پنج تیم شهدا، ستاره آبی، هلال احمر، اتحاد و نیولند به صورت دوره‌ای در ماه مبارک رمضان آغاز شد که با انصراف تیم نیولند رقابت‌ها فشرده‌تر از قبل شد.

این مسابقات از ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ در سالن فوتسال مجموعه آبشار اندیشه برگزار شد و جوایز تیم‌های برتر با تصمیم هیات فوتبال همزمان با فینال مسابقات بزرگسالان اهدا شد.

نونهالان هلال احمر در اولین گام چهار بر صفر مقابل شهدا به برتری رسیدند. امیرعلی وفایی فرد (۲گل) امیرحسین آذربادگان وابوالفضل نقی زاده گلزنان این بازی بودند ضمن این که علی صمیمی کاپیتان با آتیه هلال‌احمر هر ۴ پاس گل این مسابقه  را داد.

در شب دوم هلال احمر در یک بازی حساس و فینال گونه با ۳-۱ از سد ستاره آبی گذشت تا گام بلندی در مسیر قهرمانی بردارد. امیر حسین آذربادگان(۲گل) و امیرعلی وفایی گلزنان این بازی بودند و حسین افروز زننده تک گل ستاره آبی بود.

در شب سوم هلال احمر بایستی به مصاف اتحاد می‌رفت تا قهرمانی خود را مسجل نماید.  نونهالان بااستعداد و خوش آتیه هلال احمر در این بازی جشنواره گل به راه انداختند و با گل‌های امیر علی وفایی فرد(۳گل) علی صمیمی(۲گل) محمدرضا سعیدی، ابوالفضل نقی زاده و امیرحسین آذربادگان با نتیجه ۸ بر ۰ پیروز شدند. تا قبل از شب پایانی با ۹ امتیاز ۱۵گل زده و تنها دو گل خورده با اقتدار به مقام قهرمانی برسند.

در شب پایانی ابتدا دو تیم نونهالان اتحاد و ستاره آبی به مصاف هم رفتند و ستاره آبی با نتیجه ۵ بر ۲به پیروزی رسید تا با ۴ امتیاز وگل زده بیشتر در رقابت تنگاتنگ با تیم شهدا به مقام دوم برسد. شهدا و اتحاد نیز در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند.

مراسم اهدای جام بعد از برگزاری فینال مسابقات بزرگسالان با حضور پیشکسوتان، مربیان، والدین و نیز علاقه مندان به فوتسال برگزار شد. عباس قانع گزارشگر شبکه آنتن مهمان ویژه این برنامه بود. 

به گفته حسن‌ جبراالدینی سرپرست نونهالان هلال‌احمر : «در مراسم اهدای جام نونهالان متاسفانه نه اسمی از آقای گل برده شد نه از بهترین گلر، نه از پدیده و نه از بهترین بازیکن جام که بی‌شک بایستی از تیم قهرمان انتخاب می‌کردند نامی برده نشد.»

جبرالدینی گفت: «بر اساس آمار مسابقات امیر علی وفایی فرد با ۷گل زده آقای گل مسابقات،حسین سلطانی گلر جسور هلال احمر تنها با دو گل خورده بهترین گلر جام،علی صمیمی با ۲گل زده و ۱۰ پاس گل و نقش موثری که در تیم هلال احمر داشت بهترین بازیکن جام شد.»

جبرالدینی گفت: «از نظر کادر فنی هلال احمر علی جوکار، مختار نیکخو و حسین افروز از ستاره آبی امیر حسین آذربادگان، ایلیا قائدی از هلال احمر، امیر علی پورشمسی،حسین فروزش از شهدا، بنیامین تیموری، امیر علی سبزواری از اتحاد از پدیده‌ها و بازیکنان آینده‌دار جام بودند که با حرکتهای زیبای‌شان مسابقات را پر شور کرده بودند.»

حسین سلطانی، علی صمیمی، امیرعلی وفایی‌فرد، ایلیا قایدی، امیرحسین آذربادگان، محمد شهبازی، ابوالفضل نقی‌زاده، عدنان نقی‌زاده، محمدحسن حسنی، محمد رحمتی، حمید مظفرزادگان، ابوالفضل بهار، علی محمدیان، امیرعلی پورشمسی، محمدرضا سعیدی، ابوالفضل جعفری، محمدطاها هرمزی، ابوالفضل واحدی به مربیگری عبدالرضا حسین پور و سرپرستی حسن جبرالدینی در تیم هلال‌احمر قهرمان این جام حضور داشتند. 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top