بستن

نیروی انتظامی گراش از سوی فرمانده انتظامی استان تشویق شد

گریشنا: سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس، به اتفاق چند تن از معاون‌ها ‬‎در تاریخ بیست و نهم مهرماه به شهرستان گراش سفر کرد و مجموعه انتظامی شهرستان را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

به گزارش ‫روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، نتیجه‌ی ارزیابی فرمانده انتظامی استان از نیروی انتظامی شهرستان گراش در بحث مهار و کاهش جرایم، و آموزش انضباط فردی و سازمانی مثبت اعلام شد، و دستوراتی نیز جهت رفع نواقص موجود صادر گردید.

به همین لحاظ، کارکنان انتظامی شهرستان به نحو مقتضی مورد تشویق سردار گودرزی قرار گرفتند. سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی شهرستان ضمن عرض تشکر و قدردانی از سفر سردار فرمانده انتظامی استان، و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان و کلیه خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بحمدالله این سفر برای مجموعه انتظامی منشا خیر و برکت بود.

neroyeh entezami4

3 نظر

  1. احتمالا خبرها رو خوب به گوش سردار نمی رسونن!! یعنی این همه مردم تو گراش که اکثرا هم می نالند از نیرو انتظامی چرا یه نفر نبود این حرف رو به گوش سردار برسونه؟ چرا سردار یه جلسه عمومی برگزار نکرد که مردم و معتمدین محلی هم باشن تا بفهمن اوضاع از چه قراره!؟!؟

  2. این تشویق حاصل زحمات سرهنگ انصاری و پرسنل خدوم نیروی انتظامی می باشد
    احسنت برشما وخسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top