بستن

رییس ارشاد گراش بهترین داستان بسیج را نوشت

گریشنا: داستان غواص نوشته محسن نعمت‌اللهی مقام نخست داستان کوتاه بزرگسال را در هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج به دست آورد.

IMG-20141010-WA0029

نعمت‌اللهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در مرحله نخست مقام اول جشنواره را در مرحله استانی به دست آورده‌بود. (خبر در گریشنا) به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج صبح ۱۶ مهرماه با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، رضا رسولی دبیر جشنواره، عباس براتی‌پور، حمید داوودآبادی و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در سالن همایش‌های فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

نعمت‌اللهی تنها برگزیده‌ای بود که داستان خود را در این مراسم خواند و جایزه خود را از غلامعلی حداد عادل رییس پیشین مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

در بخشی از بیانیه هیات داوران آمده است: «سازمان بسیج هنرمندان افتخار دارد که هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج را در سایه‌ی لطف پروردگار حکیم به سرانجام رساند. جشنواره‌ای برای جریان سازی ادبیات متعهد از این رو هیئت داوران هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج ضمن تشکر از همه‌ی جوانان و بزرگان داستان و داستان نویسی که آثار خودشان را برای این جشنواره ارسال کردند درنهایت دقت و با حسن نیت، آثار راه یافته به مرحله‌ی ملی را ارزیابی و بر اساس دوشاخص کلی نتایج  به دست آمده را به جامعه ادبی کشور معرمی می کند. شاخص‌های کلی ارزیابی آثار هشتمینن جشنواره سراسری  ادبیات داستانی بسیج عبارت بودند از محتوای ارزشی، توجه به ساختار شکلی و سطح تکنیکی.»

گزارش کامل اختتامیه جشنواره و اسامی کامل برگزیدگان را در خبرگزاری دفاع مقدس بخوانید. 

IMG-20141010-WA0028

5 نظر

  1. به برادر بزرگوار جناب آقای نعمت اللهی بسیجی مخلص و مدیر شایسته تبریک عرض میکنم . توفیق روز افزون جنابعالی از خداوند متعال خواهانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top