بستن

زنگ عاطفه‌ها در مدارس شهرستان، همزمان با سراسر کشور

گریشنا: با نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس شهرستان گراش، در صبح روز چهارشنبه، دانش‌آموزان به یاری همکلاسی‌های نیازمند خود شتافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش؛ آیین نمادین جشن عاطفه‌ها در مدرسه‌ی غیرانتفاعی زهرای‌اطهر(س) با نواختن زنگ عاطفه‌ها و با شعار “مهر در انتظار مهر”  آغاز شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین اداری و انتظامی شهرستان، مدیریت امداد و مرکز نیکوکاری ولیعصر و اولیاء و مربیان  مدرسه برگزار شد، مدیریت کمیته امداد گفت: «جشن عاطفه‌ها از ارزشمندترین حرکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان است.» jashne atefe ha

رستم‌پور، با اشاره به تأکید دین مبین اسلام در مورد کمک به نیازمندان از مردم خواست با شرکت در جشن عاطفه‌ها، دانش‌آموزان نیازمند را در تحصیل یاری کنند.

او جشن عاطفه‌ها را تقسیم شادی‌های خود با دیگران دانست و گفت: «کار کمیته‌ی امداد، کاری مقدس و ارزشمند است.»

رستم پور: «فراخوان‌های مردمی این نهاد مقدس نظیر جشن رمضان و جشن عاطفه‌ها باعث ایجاد همبستگی ملی و تلطیف فضای عمومی جامعه می‌شود.»
جشن عاطفه‌ها از شانزده تا هجدهم مهر ماه در سراسر کشور ادامه دارد. به این‌صورت که شانزدهم مهر در کلیه‌ی مدارس و آموزشگاه‌های سطح شهرستان، هفدهم مهر در کلیه‌ی مساجد، تکیه‌ها و معابر سطح شهر و روز جمعه، هجدهم مهرماه در محل برگزاری نماز جمعه، کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری و در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

کلیه کمکهای جمع آوری شده در مدارس، در اختیار مسئولین آموزشگاه‌ها قرار خواهد گرفت تا با صلاحدید خود در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع گردد.

2 نظر

  1. نقص در خبر زیاد دیده میشود. میتوانستید یک اماری از تعداد پایگاه های ثابت و سیار میدادین یا اینکه اعتبار جمع اوری شده در سال قبل چه میزان و به چه صورت به دست نیازمندان رسیده است.

  2. جشن باشکوه غدیر توسط هیات محبین حضرت علی اکبر.ع.روزیکشنبه۲۰ مهرماه ساعت نه شب مسکن برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top