بستن

۱۴ دکتر جذب دانشکده علوم پزشکی گراش می‌شوند

گریشنا: با انتشار یازدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته، ظرفیت استخدام در دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش ۱۴ نفر اعلام شد.

بر اساس فراخوان جذب عضو هیات علمی پیمانی؛از دوازهم مهر تا پایان مهر ماه مهلت ثبت نام برای استخدام تعیین شده است. ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی است و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان، گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر به صورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه مربوطه است.

دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکترای تخصصی (Ph.D) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم پایه از شرایط استخدام بوده و حداکثر سن برای داوطلبین استخدام که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.

رشته‌های مورد نیاز آموزشی، مقطع تحصیلی و اطلاعات دیگر در مورد استخدام در دانشکده علوم پزشکی گراش را می‌توانید در این جدول ببینید.

daneshkade

1 نظر

  1. با سلام
    بعنوان یک فرد آشنا به رشته های علوم پزشکی ،دیدن بعضی از رشته ها در جمع این مجوزها واقع برام تعجب برانگیز هستش. مثلاً بعضی از رشته در کل یک سال تنها ۲ واحد برای تدریس در دانشکده گراش دارند!
    امیدوارم که این تصمیمات صرفاً مقطعی نباشد و وضعیت آینده سیستم و زیرساخت های موجود و امکان ارتقا سیستم برای استفاده بهینه از این تعداد هیات علمی هم مورد توجه رئیس دانشکده علوم پزشکی باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top