گریشنا: گروه موسیقی پاپ پارسینا بعد از سه سال، با برگزاری کنسرت در ایام عید غدیر به صحنه باز می‌گردد.
شب اول کنسرت پارسنا
به گزارش گریشنا این گروه موسیقی با مجوز  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه به مدت چهارشب به مناسبت اعیاد قربان و غدیر به روی صحنه می‌رود. سالن اجتماعات سراجی محل برگزاری این کنسرت است و بلیط‌های کنسرت در فروشگاه محصولات فرهنگی ولی‌عصر به فروش می‌رسد.
به گفته کیوان محسنی سرپرست برگزاری این برنامه: خانه فرهنگ گراش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزارکنندگان اصلی این کنسرت هستند و موسسه فرهنگی و هنری هفت برکه و شهرداری گراش نیز همکاری دارند. گروه تخصصی اتومبیل‌رانی بوکسواد حامی برگزاری است.
ابوالحسن حسینی سرپرست گروه پارسینا درباره این کنسرت گفت: «این برنامه نه به صورت جنگ که به صورت کنسرت برگزار می‌شود و چندین کار محلی نیز در آماده کرده‌ایم که به نظرم با استقبال مخاطبان همراه خواهد شد.» ابوالحسن حسینی، تنظیم کننده ونوازنده کیبورد؛ عباس امانی، تنظیم کننده، نوازنده گیتار و خواننده؛ محمود علیپور، هم خوان و نوازنده پرکاشن؛ ابراهیم تمیز، نوازنده گیتار؛ غلامرضا پورقائد، نوازنده دف؛ مهدی واحدی، نوازنده کیبورد اعضای پارسینا در اجرای این چهار شب هستند.
جواد رادمرد به عنوان تهیه کننده و مدیر صحنه؛ عبدالرضا افشار، مدیر اجرایی؛ محمد رستم پور،مدیر فنی و مجید جهاندیده مدیر تدارکات مهمترین عوامل اجرای کنسرت امسال را تشکیل می‌دهند.
آخرین کنسرت پارسینا، بهمن‌ماه ۱۳۹۰ برگزار شد. (خبر در گریشنا)e003)