بستن

چهل‌ و سومین شماره‌ی عصر مردم روی گیشه

گریشنا: چهل‌ و سومین شماره‌ی عصر مردم در هشت صفحه منتشر شد. «دست‌آورد گراشی‌ها در کنکور ۹۳ » عنوان اولین خبر این شماره‌ی عصر مردم به نقل از سایت گریشنا است.

در صفحه اول نشریه همچنین می‌توانید یادداشتی با عنوان « اختلاف طبقاتی تا فاصله شهروندی» به قلم حسین فقیهی سردبیر نشریه بخوانید.

مصاحبه با خسرو دلاور کوهنوردی که رمضان سال گذشته از حادثه‌ی سقوط از کوه نجات پیدا کرده بود در صفحه‌ی ۲ این شماره منتشر شده است و چند خبر از فرمانداری مطالب دیگر این صفحه را تشکیل می‌دهند.

عصر مردم دو صفحه از نشریه خود را به صورت کامل به انتشار گزارش عملکرد سه‌ماهه‌ی شورا و شهرداری اختصاص داده است.

افزایش بیست درصدی اعتبارات، دیدار فرماندار با کارکنان حوزه قضایی و جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان از دیگر خبر‌های فرمانداری است که در صفحه‌‌ی ۵ عصر می‌توانید آن را بازخوانی کنید.

دکتر خورشیدی نیز یادداشتی در مورد ارائه روشی جدید در درمان سرطان‌های سطحی پوست با استفاده از پلاسمای سرد و پرتو‌های الکترون برای عصر مردم نوشته است.

در صفحه‌ی ۷ این نشریه خبرهای ورزشی را  می‌توانید دنبال کنید، مصاحبه‌ی با دکتر محمد نبی محمدی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در مورد منفی شدن رشد جمعیت به عنوان آخرین نوشته در صفحه‌ی آخر نشریه منتشر شده است.

hasr

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. باسلام و تشکر.
    ببخشید این که مال دست اوردهای گراش که فقط سه نفر عکسشونو زدن..بعدهم کبی بیس از گریشنا هستش .

    البته من افسانه رو خیلی ترجیح میدم .عصرگراش که روز به روز بس رفت داره ازلحاظ کیفیتی.

    مجبور نیستین که جاب کنین.بول اضافی خرج کنین واقعا که از نحوه بیان اولین خبرش فهمیدم .تیترش و ….تاسف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top