گریشنا:سی‌ونهمین شماره‌ی عصر مردم گراش امروز سی‌ویکم فروردین ماه منتشر شد.

حسین فقیهی سردبیر نشریه در یادداشت اول خود با اشاره به نامگذاری رهبر انقلاب اسلامی به مشکلات اقتصادی، ترافیک شهر و نداشتن پارکینگ و تاثیر آن بر روی عدم جذب مشتریان از شهر‌های دیگر سخن گفته  و ایجاد کار‌گروه اقتصادی را راه‌حل از بین بردن این مشکلات دانسته است.

در این شماره، عصر مردم بیشتر بر روی خبر‌هایی از فرمانداری تاکید کرده است و تیتر اول آن نیز به بازدید فرماندار شهرستان و جمشید جعفر‌پور نماینده‌ی مردم لارستان،خنج و گراش پرداخته است. خبرافتتاح ساختمان جدید اداره‌ی تبلیغات و بازدید دکتر بهمنی از مراکز بهداشتی ارد و فداغ از جمله خبر‌هایی است که درصفحه دو این نشریه منتشر شده است.

گزارش دیدار دکتر جعفر‌پور از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را می‌توانید در صفحه‌ی سه عصر مردم بخوانید، فقیهی با اشاره به کم‌‌رنگ شدن فعالیت فیلم‌سازان گراشی در صفحه چهار نشریه نقدی کوتاه بر جشنواره‌ی فیلم کوتاه کل نوشته است.

در صفحه پنج این نشریه می‌‌توانید دو یادداشت از احمد رهنورد و سهیلا بلبلی در مورد خرافات و تاثیرات منفی تکنولوژی و وسایل ارتباطی مثل واتس‌آپ و وی‌چت را بر روی خانواده‌ها بخوانید.

مسعود محسن‌زاده در گزارشی با معرفی طرح انس توضیح داده که چگونه می‌توان با همکاری همسایه‌ها نظافت کوچه‌ها را بدون اجبار‌های قانونی رعایت کرد. سفرنامه‌ی سردبیر نشریه از تجربه‌ی تحویل شدن سال جدید در مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) نیز از دیگر مطالب این شماره است.

صفحه‌ی هفت نشریه عصر مردم به خبر‌های ورزشی اختصاص یافته و در صفحه‌ی آخر نیز محمد ناصری با اشاره به اهمیت زبان مادری،یاداشتی با تیتر«زبان گراشی را پاس بداریم» نوشته است.