بستن

دیدار ثمربخش با معاون وزارت بهداشت

گریشنا: در دیداری که جعفرپور، نماینده‌ی مجلس، به همراه دکتر بهمنی و دکتر گلستان با معاون درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتند، با افزایش تخت‌های NICU مربوط به کودکان نارس، و همچنین افزودن ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان گراش موافقت شد.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر جعفرپور، در جلسه‌ای که روز یکشنبه پنجم مردادماه با حضور دکتر جعفرپور، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر بهمنی رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش و دکتر گلستان، معاون امور درمان دانشکده با دکتر آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت در محل وزارت‌خانه به منظور رفع نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان گراش برگزار گردید، مسائل و موضوعات مورد نیاز شهرستان گراش مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه دکتر جعفرپور با تشریح حضور مؤثر خیرین و نیک‌اندیشان حوزه انتخابیه در زمینه‌ی بهداشت و درمان، و همچنین نقش تأثیرگذار خیرین گراشی در احداث بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) و دانشکده علوم پزشکی گراش، توجه هر چه بیشتر مسؤلان وزارت‌خانه به منطقه به عنوان توقع و انتظار به‌حق مردم را مطرح نمود. در ادامه نیازها و مسائل درمانی شهرستان توسط دکتر بهمنی به معاون درمان وزارتخانه ارائه گردید.

در این جلسه دکتر آقاجانی با افزایش تخت NICU مربوط به کودکان نارس و تجهیزات آن به ۷ تخت و نیز ۲ دستگاه آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز آن موافقت نمود؛ و سایر درخواست‌ها را به بررسی کارشناسی موکول کرد.

Bimarestan02دیدار جعفرپور از بیمارستان گراش، ۱۳ تیر ۹۳

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top