بستن

محمد فیاض‌پور مدیر آموزش و پرورش لار شد

MohammadFayazpour گریشنا: محمد فیاض‌پور، دبیر ادبیات سابق دبیرستان‌های گراش، به ریاست اداره رییس آموزش و پرورش لار منصوب شد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران اداره آموزش و پرورش لارستان با حضور جمشیدی معاون مدیر کل، و جعفرپور نماینده مجلس، خبر اول نشریه میلاد لارستان شماره ۷۹۶ است. در این مراسم از رحیم بیژنی تقدیر شد، و محمد فیاض‌پور به ریاست این اداره منصوب شد. فیاض‌پور مدیریت ادارات آموزش و پرورش جویم و اوز، و مدیریت مدارس خاص و نمونه لارستان را در سابقه خود دارد. دانش‌آموزان مدارس گراش او را به عنوان یکی از معلم‌های خوب ادبیات فارسی به یاد دارند.

یک مصاحبه خواندنی هم با رییس منابع طبیعی لارستان در صفحه ۶ این شماره کار شده است. منصور رضایی در این مصاحبه گفته است: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و عدم مدیریت عوامل انسانی، در لارستان ۵۴ هزار هکتار بیابان به وجود آمده است.

استقرار پایگاه مراقبت به نقطه صفر مرزی در فرودگاه بین المللی لارستان نیز خبر مهم صفحه آخر این شماره است. با توجه به اهمیت پیشگیری از بیماری‌های واگیر، بخصوص بیماری تنفسی ویروس کرونا (MERS) این اقدام باعث می‌شود افراد مبتلا به بیماری قبل از تماس با افراد دیگر حاضر در فرودگاه مورد معاینه قرار گیرند.

این شماره را نیز می‌تونید از سایت میلاد لارستان دریافت کنید.

Milad796

3 نظر

  1. جناب آقای فیاض پور
    انتصاب جانبعالی به این سمت تبریک و آرزوی سلامتی و سربلندی در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.
    دانش آموز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top