هفت‌برکه: صبح پنجشنبه ۲۴ خرداد، پرواز هواپیمایی تابان از مشهد با مراسم واتر سالوت و استقبال فرماندار و مدیران لارستان، در فرودگاه لار به زمین نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت‌الله آیت‌الهی لارستان، پس از ۱۴سال انتظار، با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت‌اللهی لارستان، یکی از مطالبات مردم به ثمر نشست.

Mashahd Lar

در صبح روز پنجشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۳ شرکت هواپیمایی تابان با یک هواپیمای بویینگ MD نخستین پرواز زائرین حرم امام رضا علیه السلام را در مسیر مشهد -لار -مشهد با ۱۳۳ مسافر انجام داد.

در ابتدای ورود هواپیما به فرودگاه لار، مراسم واترسالوت که به نوعی مراسم خوش‌آمدگویی در صنعت هوانوردی است برگزار شد. این مراسم با پاشیدن آب بر روی هواپیمای یک شرکت که برای نخستین بار به یک فرودگاه وارد می‌شود، انجام می‌شود.

در ادامه با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاونین، مدیر کل فرودگاه و روسای ادارات با اهدای گل و شیرینی از مسافران ورودی استقبال شد و مسافرین عازم به حرم رضوی با تقدیم گل و مسقطی لاری بدرقه شدند.

به گزارش هفت‌برکه، پرواز مسیر مشهد-لار-مشهد برای پنجشنبه هفته آینده نیز در دسترس است و در صورت استقبال مسافرین روزهای پنجشنبه هر هفته از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) لارستان برقرار می‌ماند.

قیمت بلیت‌های پرواز مشهد- لار بین ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان است. برای هفته آینده پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ سایت ایران چارتر بلیت‌های پرواز مشهد – لار را به قیمت ۲.۰۸۸.۰۰۰ تومان و پرواز لار – مشهد را به قیمت ۲.۳۷۵.۰۰۰ به فروش می‌رساند.