بستن

امتداد بهارانه در نمایشگاه آثار تجسمی

گریشنا: در ادامه بهارانه هنرمندان گراش، نمایشگاه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی در سالن شهرداری گراش افتتاح شد.

این نمایشگاه از دوم تا ششم تیرماه برگزار می‌شود، در این نمایشگاه می‌توانید نه تابلو نقاشی و رنگ و روغن از داریوش آرمان مهر،دو تابلوی خوشنویسی و یک تابلوی نقاشی از علی قنبرپور، دو اثر خوشنویسی از جواد اکبری و همچنین یک اثر خوشنویسی از محمد تمیز، شش اثر معرق و مشبک از حبیبه بخشی، دو تابلوی خوشنویسی در سبک نسعلیق از زهرا خوشابی‌زاده،دو اثر تذهیب از فوزیه اسعدی، دو تابلوی کلاژ و رنگ و روغن از نرگس دانشور،دو تابلو تذهیب از رقیه پاکروان و دو تابلو فرش از زینب کوزلی را ببینید.
honar tagasomi3
کیوان محسنی سرپرست خانه‌ی فرهنگ گراش در مورد این نمایشگاه می‌گوید:« هدف از برگزاری نمایشگاه فعال شدن انجمن‌های هنر‌های تجسمی و ارائه و معرفی اثر‌های هنرمندانی است که در این زمینه فعالیت دارند.» او در ادامه گفت:«به دلیل نداشتن سالن مناسب برای برگزاری این نمایشگاه بعضی از آثار قابل ارائه در نمایشگاه نبود اما امکان دارد تا چند روز آینده اثر‌هایی از انجمن عکاسی و گرافیک و مجسمه‌سازی نیز به نماشگاه اضافه شود، همچنین در صورت تقاضای بازدید‌‌کنندگان امکان تمدید نمایشگاه تا ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.»
نعمت‌اللهی رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد گراش در این مراسم گفت:«برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها در سطح شهر علاوه بر معرفی هنرمندان بستری را فراهم خواهد کرد تا علاقه‌مندان در این زمینه تشویق شوند در کلاس‌ها و محافل‌ هنری حضور پررنگ‌تری داشته باشند و این خود عاملی است تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان نیز رونق بیشتری بگیرد.»
از دیگر مسئولینی که در این مراسم حضور داشتند شیبانی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بود او نیز سخنانش را در مورد نمایشگاه این طور شروع می‌کند که؛«جذابیت‌های اثر‌های ارائه شده در نمایشگاه باعث شد متاسف شوم که چرا زودتر از این با هنرمندان گراشی آشنا نشده‌ام.» شیبانی همچنین می‌گوید:«این نوع نمایشگاه‌ها تاثیر به سزایی در فرهنگ‌سازی و ایجاد بستری برای فعالیت بیشتر در این زمینه‌ها را فراهم خواهد کرد.»
نمایش ویدیو آرت برای آشنایی علاقمندان و هنرمندان از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است. ساعت ۱۷ تا ۲۲ زمان بازدید علاقه‌مندان از این نمایشگاه است.
honar tagasomi1

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

8 نظر

  1. با سلام خدمت شما
    داداشی داشتم که علاقه به خوشنویسی داشت و برای خودش و گاهی برای دیگران خوشنویسی میکرد که دو سالی است به رحمت خدا رفته و اثارش که شامل خوشنویسی و گاها تذهیب ، رو کاغذ های اچار و یا گلاسه است میخواستم بپرسم میشود واس این اثار نمایشگاه زد ؟ کسانی هستند حمایت کنند ؟

  2. کاش یه ذره توو سطح شهر اطلاع رسانی میکردن. وقتی مردم اطلاع نداشته باشن نتیجش میشه عدم استقبال. بعد میگن که توو گراش از اینجور نمایشگاها استقبال نمیشه!

  3. با عرض سلام
    از مسولین محترم شهرستان گراش تقاضا داریم یک فکری به حال سرعت اینترنت در گراش نیز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top