بستن

صفایی اولین امام جمعه شیعیان خنج می‌شود

Safaei Tablighat گریشنا: ۹ ماه پس از شروع فعالیت، رییس اداره تبلیغات اسلامی گراش به خنج می‌رود تا اولین امام جمعه‌ی شیعیان این شهر شود.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صفایی پیش از این نیز دو سال ریاست سازمان تبلیغات خنج را به عهده داشته است، و همین موضوع او را برای مسئولیت امامت جمعه شیعیان این شهر کاندیدا کرده است. صفایی روز جمعه این هفته در خنج معارفه می‌شود.

حجت الاسلام صفایی در گفتگو با خبرنگار گریشنا درباره‌ی ادامه‌ی ریاست اداره تبلیغات گراش می‌گوید: «من استعفایم را تقدیم کرده بودم، اما مدیر کل با استعفای من موافقت نکرده است و از من خواسته‌اند در هر دو پست باقی بمانم. به هر حال مسئولیت امام جمعه سنگین‌تر است.»

حجت الاسلام صفایی می‌گوید در چند روز آینده به خنج خواهد رفت، و این هفته اولین نماز جمعه را برای شیعیان این شهر برگزار خواهد کرد. او توضیح می‌دهد: «اکثریت خنج اهل سنت‌اند، ولی حدود ۲ تا ۳ هزار نفر شیعه هم در این شهر زندگی می‌کنند. البته در کل شهرستان، و با احتساب شیعیان عشایر، این تعداد بیشتر هم هست. شیعه‌های خنج یک مسجد هم دارند که مسجد اهل بیت (علیهما السلام) نام دارد و نماز جمعه هم در همین مسجد برگزار خواهد شد.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top