بستن

زندوی سخنران جشن‌های شعبانیه در گراش

گریشنا: به مناسبت ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) از امشب، مصادف با سوم شعبان، مراسم جشنی به سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید شکرالله زندوی در تکیه‌ی شهدای گراش برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام گراش، این مراسم از دهم تا دوازدهم خرداد ماه ساعت ۱۰ شب اجرا می‌شود. احسان حسین‌شیری، حسینعلی غیاثی و محمد‌حسن عباسپور سه مداح گراشی با مولودی‌‌خوانی خود شور و شادی را به مناسبت این اعیاد با سعادت به برنامه خواهند داد.

همچنین مراسم جشن دیگری ویژه بانوان به همین مناسبت ساعت  ۱۷:۳۰ در بیت‌الزهرا (س) برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام زندوی در این برنامه نیز به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

این مراسم با همکاری هیات رزمندگان اسلام، هیات انصار‌ المهدی مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) و هیات تکیه شهدا گراش اجرا می‌شود.

در مسجد الغدیر نیز روز دوشنبه دوازدهم خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ مراسم جشنی به سخنرانی حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین شیخ علی اصغر صحرایی برگزار می‌شود.

shaban

 

15 نظر

  1. به مناسبت فرارسیدن تولد امام حسین(ع).حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد(ع) هیات محبین حضرت علی اکبر(ع) جشن باشکوهی را در شب دوشنبه دوازده خرداد ساعت ده شب در مسکن مهر(شهرک پردیس) برگزار می کند .از همه ی علاقمندان جهت شرکت دراین محفل روحانی دعوت بعمل می آ ید.

  2. جشن باشکوهی به مناسبت تولد امام حسین(ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد(ع) درتاریخ ۱۳خرداد .دوشنبه شب ساعت ده در مسکن مهر برگزار می شود

  3. لطفا نسبت به درج کامل مراسماتی که توسط هیات محبین حضرت علی اکبر .ع. مسکن مهر برگزار می شود اقدام نمایید

  4. زندوی یه مهره سوخته برای لار و گراش هست … حضور این آقا هم کاملا بی معنیه و جز دامن زدن به یک سری حواشی هدف دیگه ای رو دنبال نمی کنه . امام جمعه گراش توانایی این رو نداشت که بیاد و در این ایام برای مردم گراش صحبت کنه که رفتند از بیرم زندوی رو آوردند!؟
    با صحبت های بسیار تند و اقدامات شکرا… زندوی در زمان انتخابات، ایشون اون روی سکه رو نشون دادن و در پس شعارهای پر زرق و برق، کمر به تفرقه و جدایی منطقه بسته بودند.

  5. باسلام چرا از بزرگوارانی چون حاج سید آقا عباس و آقا جواد معصومی که از دلسوزان شهرمان هستند دعوت نمیکنید؟

  6. اقای زندوی دنبال مطامع خویش است که با تفرقه افکنی میخواهد به ان دست یابد این مردم هستند که نباید آلت دست دیگران قرار گیرند

  7. با سلام.
    این ها نتیجه ی عملکرد بد مسئولین لارستان نسبت به دیگر مناطق می باشد که متاسفانه خواسته های بحق مردم را نادیده گرفته اند و خسارات زیادی تاکنون از این بابت به این مناطق مخصوصا بیــــرم و جویم وارد گردیده است.
    بنظر میرسد اگر این مناطق که درد مشترکی دارند با هم متحد شوند، می توانند برای خود و حتی لارستان مایه ی برکت باشد.
    مخصوصا اتحاد بیرم و گراش می تواند نتیجه مبارکی برای همه مناطق دربر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top