بستن

کمک ۵۰۰ هزار درهمی خیر اوزی برای تربیت بدنی اوز

گریشنا: شورای شهر و شهردار اوز در سفر به امارات متحده عربی در هتل پلازا با اوزی‌های ساکن دبی دیدار کردند.

به گزارش فرهاد ابراهیم‌پور خبرنگار اوزی نمایندگان شورا شهر اوز به اتفاق شهردار و مسول تربیت بدنی اوز برای دیدار با مردم و تشکر از خیرین به دبی سفر کردند. اعضای شورا و اوزی‌های ساکن دبی در ریحان روتانا میهمان عبدالقادر فقیهی بودند.

جلسه از ساعت ده و نیم شب با حضور نزدیک به ۲۵۰ نفر  آغاز و تا یک و نیم نیمه‌شب ادامه داشت. رییس شورا و همراهان هر کدام در فرصت پنج تا دقیقه‌ای برنامه‌های شورا و فعالیت‌های انجام شده را تشریح کردند. به گزارش عنایت‌اله نامور در سایت پیام‌دانش  جعفر راستگو رئیس شورای‌اوز ؛  طیبه نامی مسئول کمیسون فرهنگی و بانوان؛ مردای مسئول کمیسیون شهری؛ نوید خادم پور شهردار اوز و همایون نامی مسول کمیسیون عمران سخنرانان این گردهمایی بودند.

بعد از سخنان حسینی رییس تربیت‌بدنی اوز به مدت بیست دقیقه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد. عمده خواسته‌ها ایجاد ایستگاه آتش نشانی؛ کشتارگاه مناسب؛ میدان تره بار مناسب, راه مربط, و سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بود . در بخش ورزش هم برنامه‌های بعدی برای توسعه مجموعه ورزشی در زمین (پشت کوه) ارائه شد. با تقدیر از آقایان محمد امین میراحمدی و عبدالله زمین پیما برنامه به پایان رسید.

یکی از نتایج اصلی این جلسه قول محمدامین میراحمدی برای تکمیل استخر شنا و همچنین کمک ۵۰۰ هزار درهمی حسام حسان به تربیت بدنی اوز بود.

Ewaz-Dubai

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top