بستن

وعده اعزام بازرس اداره کل بنیاد شهید به گراش

گریشنا: با تماس یکی از جانبازان با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس قرار است یک بازرس و یک درمانگر در روزهای آینده به گراش سفر کنند.

بر اساس گزارش گریشنا در پی تکرار خودکشی یکی دیگر از جانبازان دفاع مقدس و درج هشدار «ضرورت آسیب شناسی اجتماعی» توسط دکتر امیر حمزه مهرابی در گریشنا واکنش‌هایی در جوامع مجازی و واتساپ و سایت‌های مختلف خبری نسبت به اهمیت موضوع و واکاوی هر چه بیشتر مشکلات این طیف از ایثار گران ۸ سال دفاع مقدس رخ داد.

حبیب فروزش از جمله کسانی بود که با مراجعه به مسئولین ذی ربط پیگیری این موضوع بود. پیگیری‌های او در نهایت به یک گفتگوی نیم ساعتی با محمود پاکدل مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس منتهی شد. (تماس با مدیر کل) فروزش می‌گوید در گفتگو  گزارشی از وضعیت نابسامان امور جانبازان و اتفاقات اخیر خود کشی‌ها و طرح مسایلی همچون عدم رسیدگی به وضعیت روحی وروانی شخص جانباز و خانواده معظم آنها و ساخت وساز گلزار شهدا و… ارائه کرده است.

این تماس هفته گذشته انجام شده و مدیر کل بنیاید شهد فارس به این جانباز وعده داده است دونفر از مرکز استان شامل یک نفر با عنوان بازرس و یک نفر مشاور امور درمانی به شهرستان گراش اعزام شوند. با توجه به این این سفر احتمالا در این هفته انجام خواهد شد خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌توانند در چند روزه آینده با ارتباط با بنیاد شهید و امورز ایثارگران گراش ضمن طرح مشکلات خود پیگر موضوع این دیدار با مسئولین باشند.

Ghabr Golzar (3)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

12 نظر

  1. اولا که باید از جناب فروزش عزیز بخاطر این کارشون تشکر کنیم
    ثانیا در صورت مشخص شدن ،تاریخ دقیق آن را در دیدگاه اعلام نماءید
    ثالثا جناب بازرس باید وقت بگذارند و شخصا به حرف و مشکلات خونواده معظم شهدا و ایثارگران توجه و رسیدگی نمایند
    رابعا نباید از طریق مسءولین مشکلات این خونواده ها رو به بازرس منتقل شه ،چون خیلی از مشکلات و صحبت ها به بازرس گفته نمی شه و نخواهد شد
    شاید یه مشکلی که برای مسءولین کوچیک به نظر بیاد اما برای این خونواده ها مشکلی بزرگ محسوب شه و…
    و فقط از طریق خود خونواده هاست که می تونه بخش اعظمی از مشکلات که بین جانبازان مشترک است را به بازرس گفت و…
    در ضمن بنیاد شهید به یک رءیس کار کشته و جدی نیاز داره
    همچنین در شان یک بنیاد شهید نیست که یک معتاد رو استخدام کنند
    و بنیاد شهید گراش مانند بقیه شهرستان ها به یک مشاور نیاز داره و …

  2. آیا این وظیفه یک رزمنده و جانباز دغدغه مند است که مشکلات جانبازان گراش را با اداره کل استان در میان بگذارد یا رئیس بنیاد شهید گراش ؟!!

    باز هم گلی به جمال آقای فروزش، وگرنه از رئیس ها که جز همین سرزدن های بی حاصل به جانبازها کاری بر نمی اید …!!

  3. شنیده شده یک فرد خیر هزینه ساخت ساختمان برای بنیاد شهید گراش را متقبل شده ولی آقای (ز) حاضر نیست برای پیگیری پروانه ساخت از شهردای به خودش زحمت دهد !!؟!

  4. ابوالفضل با شما موافقم
    بازرس باید یک جلسه تشکیل دهد تا هر خانواده مشکلاتش را برای بازرس بازگو کند
    در اینصورت خیلی از مساءل خود به خود رو می شوند و کم کاری های آقای زاهدی را به اثبات می رساند
    دوستمان راست می گوید بروید بنیاد شهید و این فرد معتاد را ببینید واقعا در شان یک بنیاد شهید نیست

  5. سلام علیکم
    ضمن تبریک این عید بزرگ مسلمانان و تشکر از همه دوستان
    در پی انتشار این اخبار در شبکه های مجازی خصوصا در این سایت خبری امروز جناب آقای زارع مدیریت محترم بارزسی استان طی تماسی اعلام فرمودن بزودی جهت پیگیری مسائل و مشکلات موجود به این شهرستان عزیمت خواهند نمود ، لذا پیشنهاد شد این دیدار با حضور مسئولین محترم خصوصا فرماندار عزیز و هیات امنای باز سازی گلزار شهدا و چند تن از جانبازان عزیز به نمایندگی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان انجام گیرد. اما هنوز زمان ومکان این دیدار مشحص نشده است که به محض دریافت خبر به اطلاع عزیزان خواهد رسید.
    در اینجا از هیات امنای بازسازی گلزار تقاضامندم جهت استفاده بیشتر از این فرصت پیگیر موضوع باشند . والسلام

  6. از پیگیری این جانباز گرانقدر برای اعزام بازرس به گراش تشکر میکنم هرچند مطمئنم که اگر گزارش کار از مسئولین بگیرد نتیجه عکس میدهد و بار را به روی دوش خود جانبازان می اندازد .
    تشکیل گروهی متشکل از جانبازان و رزمندگان و خانواده شهدا برای ملاقات با بازرس اعزامی و در میان گذاشتن مشکلات با ایشان ضروری به نظر میرسد.

  7. lما فقط یک گراشی برا بنیاد شهید می خواهیم. ما زاهدای را نمی خواهیم به کی باید گفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. در ضمن یادمون باشه باید جانبازانی را به نمایندگی انتخاب کنید که واقعا دارن زجر می کشن
    جانبازان موجی(اعصاب و روان)،شیمیایی
    ما فقط یک آدم کار کشته و جدی و برای پیگیری ها آدمی سمج باشه
    ما چنین شخصی رو برای ریاست بنیاد شهید میخوایم

  9. دقیقا زاهدی باید بر کنار شه
    زاهدی خودش بزرگترین مشکل محسوب می شه
    اگه زاهدی بره خیلی از مشکلات خود بخود حل می شن

  10. تنها با تعویض رییس بنیاد شهید مشکل حل میشه.ایشان تنها به فکر موقعیت شغلی خودش وصندلی است .ایشان فکر کردند بنیاد شهید یک اداره است و باید بنشینی تا ۲ بعد هم بر ی لار.اقاجون رییس اداره با ید تا شب درگیر کارش باشه. اقای زاهدی شما که کارت را بلد نیستی چرا قبول می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top