بستن

جشن فارغ‌التحصیلی برای ۹۱ دانشجوی دانشکده علوم پزشکی

گریشنا: نود و یک دانشجوی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش فارغ‌التحصیل شدن خود را جشن گرفتند در این برنامه همچنین از رتبه‌های برتر دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش در مراسم دانش و پویش تجلیل شد.

به گزارش سایت دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛مراسم جشن دانش‌آموختگی ۹۱ نفر از دانشجویان رشته‌های فوریت پزشکی،هوشبری،علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل و نیز مراسم جشن دانش و پویش و تجلیل از رتبه‌های برتر دانشکده علوم پزشکی با حضور ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش و خانواده‌های دانشجویان برگزار شد.

 دکتر بهمنی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و دانشجویان،گفت:«امیدواریم که بتوانیم در آینده و با کمک مسوولین، مقطع کارشناسی ارشد را نیز در دانشکده علوم پزشکی گراش داشته باشیم

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش موفقیت روز افرزون دانشجویان را در مقاطع بالاتر آرزو کرد.

این برنامه با اجرای گروه سرود ناشنوایان،گروه شعبده بازی آفتاب و اجرای تئاتر گروه هنری فجر ادامه یافت و به فارغ التحصیلان، تندیس و لوح تقدیر و به دانشجویان برتر رشته‌های مختلف، کارت هدیه اهدا شد و در پایان خانواده‌های دانشجویان پذیرایی شام شدند.

tahsili3

2 نظر

  1. با سلام و عرض تشکر فراوان خدمت جناب دکتر بهمنی،دکتر لطافت،استاد سلمانی و عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت همه ی افرادی که در تدارک این جشن زحمت کشیدند.از همه افرادی که قدم رنجه فرمودند و در شادیمان شریک شدند سپاسگزارم.
    امیدوارم ما را بابت زحماتی که دادیم و خواهیم داد حلال بفرمایید.!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top