گریشنا: تیم‌های هلال‌احمر گراش و شهرداری لار یک بار دیگر در فینال لیگ برتر فوتبال امیدهای فارس رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش مجید افشار سه شنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر امید استان فارس ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ تیم هلال احمر گراش در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف پرسپولیس شیراز رفت. پرسپولیس در محله مقدماتی و یک چهارم با بردن تمامی حریفان به نیمه نهایی رسیده بود. در حالی که با پایان نود دقیقه دو تیم خود را برای وقت اضافه آماده می‌کردند هلال احمر با گل دقیقه ۹۳ گوشه‌نشین از سد حریف قدر شیرازی گذشت و به فینال رسید.

پرسپولیس شیراز هم جلودار هلال‌احمر نشد

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش بازی در ورزشگاه شهید دستغیب و در زمین چمن مصنوعی که به نوعی بازیکنان هلال احمر با آن آشنایی کافی نداشتند برگزار شد. غیبت رادمرد ،قاسمی زادگان و حسین صفایی به دلیل محرومیت و مصدومیت کار را برای هلال احمری‌ها مشکل کرده بود ولی انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی باعث شد آنها از همان دقایق اولیه بازی توپ و میدان را در دست بگیرند و با حملات متعدد سعی در گشودن دروازه حریف داشتند.

سیاوش حاتمی اگر کمی قدر موقعیت های بوجود آمده را می‌دانست چه بسا در همان نیمه اول از حریف شیرازی اشان پیش افتاده بودند هرچند گل دقیقه ۳۷ بهروز گنجی به خاطر آفساید مردود اعلام شد تا دو تیم مساوی به رختکن بروند.

هلال احمری ها که خود را آماده‌تر از یاران پرسپولیس شیراز می‌دانستند باز هم بازی تهاجمی از خود به نمایش گذاشتند و توسط بهنام شیرشمسی مهاجم خلاق و گلزن هلال احمر صاحب دو موقعیت آشکار گلزنی شدند که یکی پس از دیگری از دست رفت. نا گفته نماند یاران پرسپولیس هم شوت از راه دور را دستور کار خود قرار داده بودند و این حربه نیز جوابگو نشد تا دو تیم به دقایق پایانی نزدیک شوند.

حضور تماشاگران گراشی مقیم شیراز که با جان و دل نماینده شهرشان را تشویق میکردند در نوع خود جالب بود در حالی که داور ۴ دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرد و همه منتظر سوت پایان بازی بودند هلال احمر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که رحیمی آن را ارسال نمود و پشت مدافعان توپ به گوشه نشین رسید تا این بازیکن با ضربه ای استادانه تیر خلاص را بر پیکره شیرازی ها وارد نماید و زننده گل پیروزی بخش تیمش باشد.

آذربادگان سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت:اگر چه چند بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم ولی سعی کردیم بازیکنان‌مان را از نظر روحی روانی آماده این مسابقه نماییم و الحق والانصاف شاگردانم امروز سنگ تمام گذاشتند و لطف خدا شامل حالمان شد تا در ۹۰دقیقه کار را تمام کنیم و خود را آماده دیدار فینال نماییم.

نادر بختیار،محمد کوهگرد،حمیدرضا بلوری،احمدرضا سالاری (۷۸مجتبی شیرشمسی)، ابوالفضل مبارکی،سیاوش حاتمی،حمیدرضا رحیمی،بهروز گنجی،حسین گوشه نشین و بهنام شیرشمسی باری کردند و محمدجوادآدربادگان،مرتضی کمالی ،ابوالحسن غلامی و سیدجواد موسوی کادر فنی هلال احمر را تشکیل می دادند.

شهرداری در وقت اضافه برد

در سوی دیگر نیمه نهایی دو تیم شهرداری لار و پادنا میمند در لار به دیدار هم رفتند. دو تیم پس از تساوی یک بر یک در طول ۹۰ دقیقه کارشان به وقت اضافه کشید. در وقت‌های اضافه در دقیقه ۹۸ پادنا صاحب ضربه پنالتی شد و دروازبان به خوبی پنالتی رو مهار کرد. این پایان کار نبود در دقیقه ۱۰۲ شهرداری لار صاحب پنالتی شد و توپ رو به تور چسپاند. تیم پادنا که همه چیز را از دست رفته می‌دید دست به هجوم زد و این فرصت را به به بازیکنان شماره ۱۱ و ۲۷ شهرداری داد تا گل‌های سوم و چهارم را به ثمر برسانند.

دو تیم هلال احمر و شهرداری لار در مرحله مقدماتی نیز با یکدیگر همگروه بودند. در بازی رفت هلال احمر ۲ بر یک به برتری رسید ولی در بازی برگشت شهرداری این باخت را با برد یک بر صفر جبران کرد. در نهایت در گروه سوم هلال احمر با ۱۰ امتیاز و تفاضل بیشتر در صدر قرار گرفت.

helal ahmar1

نتایج هلال‌احمر در لیگ برتر امیدهای فارس:

گراش جوان ۰ – هلال احمر گراش ۱

لوازم خانگی جنت شهر ۳ – هلال احمر گراش ۲

هلال احمر گراش ۲ – شهرداری لارستان ۱

هلال احمر گراش ۱ – گراش جوان ۱

هلال احمر گراش ۷ – لوازم خانگی جنت شهر ۱

شهرداری لار ۱ – هلال احمر گراش ۰

مرحله یک چهارم: 

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۳:  هلال احمر گراش۳ -سایپا نگاردژ ۰ (عدم حضور ساىپا )