بستن

گزارشی از جلسه ۳۴۰ شورای شهر

دوشنبه هفدهم مرداد جلسه هفتگی شورا با تاخیری دو ساعته از ساعت ده‌و‌نیم برگزار شد. مهندس هرمزی علت تاخیر را حضور دکتر فتحی در جلسه‌ای در لار ذکر کرد. با حضور دکتر فتحی قبل از شروع جلسه اعضای شورا در صحبتی خودمانی از برکات ماه مبارک رمضان صحبت کردند. جلسه ساعت ده‌و‌نیم با حضور دکتر فتحی، صلاحی، کریمیان و مهندس هرمزی  شروع شد و ساعت دو پایان یافت. اعضا به بررسی نامه‌های رسیده پرداختند که از جمله موافقت با پرداخت ۵ میلیون تومان به صندوق قرض‌الحسنه شهرداری در خصوص درخواست جمعی از پرسنل شهرداری جهت افزایش توان مالی صندوق قرض‌الحسنه شدند که همچنین قید شد مبلغ مورد نظر تا پایان سال بازپرداخت شود.

بخشنامه استانداری در خصوص تغییر ساعت کاری برای اعضا خوانده شد که در ماه مبارک رمضان ساعت کاری ادارات با یک ساعت تاخیر شروع و یک ساعت دیرتر خاتمه می‌یابد. در روزهای نوزدهم و بیست‌و‌سوم هم یک ساعت دیر‌تر نسبت به روزهای گذشته ادارات کار خود را آغاز می‌کنند.

در نامه دیگری از شهرداری به این نکته اشاره شده که با پرداخت ۳۷۲۰۰۰۰۰ تومان به شرکت گاز جایگاه CNG به راه افتاده و بدهی شهرداری به شرکت گاز بصورت کامل پرداخت شده.

اعضای شورا نیم ساعتی را با مهندس مهرابی درباره درب ورودی حسینیه امام زین‌العابدین در شهرک هشتاد هکتاری صحبت کردند. مشکل بر سر تک ورودی بودن حسینیه بود که تنها راه موجود ساخت درب ورودی دیگری برای خانم‌ها از محوطه فضای سبز کنار حسینیه بود که شورا با حذف فضای سبز مخالفت کرد که در پایان مورد به کارشناس فنی شهرداری ارجاع داده شد.

آقای نام‌آور خبرنگار سیما از صبح تا اواخر جلسه چند بار به شورا مراجعه کرد. نام‌آور پیگیر راه‌اندازی استودیو خبر و اخذ مجوزهای ساختمانی بود و درباره قول شورا مبنی بر کمک مالی صحبت شد.

آخرین مراجعه کننده آقای عباس جعفری بودند که نسبت به دخل و تصرف زمین‌شان توسط زمین‌خواران معروف شکایت داشتند که اعضای شورا قول پیگیری این مسائل را دادند.

گفتنی است اعضای شورا خبرنگار گریشنا را به مدت بیست دقیقه به خاطر تماسی محرمانه به بیرون از جلسه راهنمایی کردند.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top