بستن

اعضای شورای شهر و مردم در پارک شهر

 

مراسم بزرگداشت روز شورا در پارک شهر برگزار شد.

دیشب، نوزدهم اردیبهشت ماه پارک شهر مملو از جمعیت بود، تمام صندلی‌ها پر شده بود و  افرادی که به جمعیت اضافه می‌شدند مجبور بودند ایستاده برنامه را دنبال کنند. برنامه با تاخیری چهل دقیقه‌ای و با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی آغاز شد. اهمیت مشورت در اسلام و لزوم اجرای آن برای پیشبرد اهداف و رسیدن به نتیجه مطلوب موضوع سخنرانی او بود.

 امام جمعه گراش همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:« برای انتخاب اصلح‌ترین افراد چه در شورای شهر و چه در ریاست جمهوری نیاز به دقت و حساسیت بیشتری است، سوابق و عملکر‌دهای اشخاص و سعی در شناخت کامل کاندید‌ها عاملی است تا افراد با کفایت، فرهیخته، صاحب خرد و شجاعی را برای زمامداری از امور انتخاب کنیم.»

بعد از پخش کلیپی به اسم ماجرا‌های رسول، نوبت به اجرای نمایشی در قالب طنز از گروه نمایشی فجر رسید. در این نمایش به زبان طنز دیدگاه مردم در مورد شهردار و اعضای شورای شهر به نمایش درآمده بود.اجرای موسیقی توسط ابوالحسن حسینی و عباس امانی و هوای مطبوع اردیبهشت ماه فضای شادی را به برنامه می‌داد.

مهندس قائدی دومین سخنران برنامه بود. موضوع صحبت‌های او حول بیان وظایف و عملکرد شورا و ارتباط شورا و شهرداری می‌چرخید. او گفت: «برای حل مشکلات شهر و مردم نیاز به اتحاد و همکاری شورا و تمام پرسنل شهرداری و مردم است.» او خصوصیات شورای سوم را پیگیر بودن، همراهی و همگامی و همیاری برای حل مشکلات، پرهیز از محله‌گرایی و توجه به تمام نقاط شهر، از خودگذشتگی، استقامت، و پایداری و همچنین قانون‌مداری به خصوص در مبحث عوارض توصیف کرد.» قائدی برای بیان قسمتی از عملکرد شش‌ساله‌ی شورا و شهرداری به تغییر چهره‌ی شهر، احداث چهار پارک بزرگ و چند پارک محله‌ای، احداث بیست و هشت خیابان و آسفالت صد و بیست کوچه اشاره کرد و گفت: «طبق آمار سال ۸۷ شهرداری گراش در سطح استان از نظر عملکرد جز پنج شهرداری آخر محسوب می‌شد و امروز بین صد شهرداری که در استان وجود دارد گراش رتبه‌ی چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده است.» او در ادامه بیان کرد: ‍« عمده کمبود‌ها و کاستی‌هایی که در عملکرد شهرداری مشاهده شده است از محدودیت زمانی، نبودن اولویت‌بندی و محدودیت بودجه نشات می‌گیرد.» قایدی امیدوار بود که شهرداری‌های آینده در زمینه مرتفع کردن این مشکلات موفق عمل کند. تردستی و اجرای موسیقی پایان‌بخش برنامه بود. 

عکس‌های جواد سالاری را از این مراسم ببینید.

88dbzou120ii4xpiclvo.jpg                  inpgm3edn51eiiiq0ie.jpg

uu8mxjdx6ngq1phw0o8.jpg               r83ntwzj5f13o73q1g28.jpg

a6fiy9yjuewe7nhup387.jpg             6yyn34cs59sgrysjuqt4.jpg

twnwvc4tdr009wvc3zio.jpg

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. با سلام وخسته نباشی به همشهریان عزیز مسلم پورشمسی هستم
    در مورد این شورای شهر فعلی میخواستم بگم که همه اینها به فکر خودشون هستن نه به فکر مردم اگه به فکر مردم بودن چرا برای محکومین باغ بهاران هیچ کاری نکردن مخصوصا دکتر فتحی که قول بیخود به مردم داد که به ان عمل نکرد در مورد باغ بهاران این بی انصافیه ۳۲ نفر بی گناه باید یک سالو نیم زندان و ۷۰ ضربه شلاق و۱۴۰۰۰۰۰۰ تومان جریمه بشن این بر میگرده به کم کاری از شورای شهر چند بار هم رفتن به فرمانداری ولی فرماندا به انها اجازه نداد تا در این مورد صحبت کنند پس چه کسی باید به داد اینها برسن شورای شهر که هیچ فرمانداری که هیچ نمیدونم توی این شهر چه خبره کسی به کسی نیست
    اینجا معلوم میشه که گراشی ها هیچ موقع پشت گراشی رو نمیگیرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top