گریشنا: حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه‌ی گراش در پاسخ به نظرات مخاطبان گریشنا در پست قبل با تیتر (تاکید امام جمعه گراش بر عقلانیت و اعتدال در موضع‌گیری‌ها) جوابیه‌ای را ارسال کرده است که با هم می‌خوانیم:

سید رضا حسینی، امام جمعه‌ی شهرستان گراش: با سلام به همه دوستانی که در سایت گریشنا اظهار نظر نموده‌اند. چه آن‌هایی که نسبت به امام جمعه ابراز محبت داشتند و چه آن‌هایی که انتقاد کردند، توضیحاتی چند به جهت تنویر افکار عمومی ارائه می‌گردد.

۱- سفرهای امام جمعه به دعوت ارگان‌های ذی‌ربط نظیر وزارت خارجه، روابط بین‌الملل فرهنگ و ارتباطات اسلامی و … انجام می‌پذیرد و طبعا هزینه‌ی سفر بر‌عهده ارگان‌های دعوت‌کننده می‌باشد. همان‌طور که در داخل کشور سخنرانی که دعوت می‌شود هزینه‌ی ایاب و ذهاب به عهده دعوت‌کننده است.

۲- در خصوص سرکشی به بخش‌ها و روستا‌های تابعه‌ی شهرستان در مناسبت‌های مختلف این امر انجام می‌پذیرد، هم‌چنان که در محرم گذشته امام جمعه در معیت فرماندار و کلیه‌ی روسای ادارات و تعدادی از معتمدین شهرستان از بخش ارد و مرکزی و روستا‌های تابعه بازدید و در مراسم عزاداری آنان شرکت نمود.

در خاتمه از همه عزیزانی که کامنت گذاشتند و اظهار نظر نمودند تشکر می‌شود و حتی کسانی که انتقاد و سوال نمودند چرا که انتقاد و سوال دلیل بر اهمیت دادن  این عزیزان به موضوع می‌باشد. پیروز و سرافراز باشید.

hoseni