بستن

بدرقه دو شهید گمنام از گراش به بنارویه

گریشنا: بدرقه دو شهید گمنام از حسینیه اعظم گراش به بخش بنارویه فردا همزمان با نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گفته سرگرد حمید مفتاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش بدرقه دو شهید گمنام همزمان با نماز جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در حسینیه اعظم گراش برگزار می‌شود. سیزده شهید همزمان با شهادت امام هادی النقی(ع) در استان فارس تشییع خواهند شد. این دو شهید در مسیر رهسپاری به بنارویه در گراش نیز تشییع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس خلیلی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: ۱۳ شهید گمنام از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت – تا شنبه سیزدهم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت امام هادی النقی (ع) میهمان مردم استان فارس خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: مردم شهرهای بیرم، بنارویه، کنارتخته و پاسارگاد میزبان این شهدا خواهند بود. 

وی در ادامه گفت: تاکنون ۱۶۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۵۲ نقطه استان تدفین و خاکسپاری شده‌اند که هم اکنون نیز بیش از ۹۰ نقطه دیگر استان در انتظار شهید گمنام هستند.

پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر بیرم، دو شهید در شهر بنارویه و سه شهید در شهر کنار تخته کازرون تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

shaeid Gomnam

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

9 نظر

  1. خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه
    شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوون
    شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوون
    شهید گمنام سلام پرستوی مهاجر من صفا دادی به شهرمون
    صفا دادی به شهرمون…

  2. سلام خسته نباشید ببخشید این خبر توواتساپ داره دست به دست میشه همین الان به دست من رسید همه وحشت کردن منم که ایران نیستم واقعا ترسیدم لطف بفرماییدپیگیری کنید راست ودروغ این موضوع رو توسایت اعلام کنید ممنون میشم ازتون.یاعلی…
    توجه توجه طبق آخرین خبر از یگان ویژه امام حسین بندر چندین نفر از گروه خفاش شب برای رهایی از دست پلیس بندر عباس به مناطقی در استان فارس متفرق شده و پیش بینی شده که به شهر های نزدیک بندر یعنی اوز و گراش و لار خنج و خور رفته لذا خواهشمند ایم که در حد توان خود از منزل خارج نشوید پیش بینی شده که این افراد بیش تر در شهر های کوچک استان فارس بوده و در کنار مدارس دخترانه کمین کرده لطفا والدین کنترل خود را بر روی فرزندان بویژه دختران بیش تر کرده و هم چنین مردان مراقب همسران و مادران خود باشند.

  3. Fatiجان من هم ندیدم.
    ولی اگه یکم دقت کنیم خفاش شب روز روشن چکار داره بره مدرسه دخترونه.پس احتمالن کارشو باید شب انجام بده که مدرسه شبانه در اولویته.
    جدای از مزاح همچین موردی توی گراش نیست.کسی واقعن اونو دیده؟
    یعنی همینطور واسه خودش ول میگرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top