بیانیه انصراف محمدحسین نخبه‌الفقهایی در لار منتشر شده است. گفته می‌شود حسین علیشیری نیز از انتخابات کنار کشیده است تا میدان مجلس نهم کمی خلوت‌تر شود.

سایت لادستان بیانیه انصراف نخبه را منتشر کرده است. لادستان که به نظر می‌رسد به صورت غیر مستقیم از دکتر جمشید جعفرپور حمایت می‌کند نوشته است که بیانیه انصراف نخبه توسط تیم رسانه‌ای لادستان نوشته شده و به امضای وی رسیده است.  صحبت‌نو لارستان نیز دیروز پنجشنبه از انصراف علیشیری در جمع گروه جایگزین اجماع خبر داده است. علیشیری در انتخابات دور نهم ریاست جمهوری عضو اصلی ستاد محمود احمدی‌نژاد در لار بود و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اوز است.

بازگشت حسن‌ها؟: حسنی، حسن‌زاده و  حسن زندوی

از سوی دیگر نامزدهای رد صلاحیت شده در شورای نگهبان همچنان به تلاش خود برای تایید صلاحیت ادامه می‌دهند. بخشی از معتمدین گراش و حامیان علی اصغر حسنی نماینده فعلی مجلس در حال رایزنی با یکی از اعضای شورای نگهبان هستند و بسیار امیدوارند که حسنی دوباره به گود برگردد. لادستان نیز نوشته است سید حسن زندوی  و حسین حسن‌زاده تایید شده‌اند و تحلیلی در این مورد منتشر کرده است. در لار همچنان اصرار بر اجماع و رسیدن به یک نامزد وجود دارد.

با شرایط فعلی باید منتظر دوم اسفند ماه و انتشار لیست نهایی نامزدهای حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش از سوی فرماندار لارستان باقی ماند.