بستن

چراغ فروردین برای دکتر بهمنی روشن شد

گریشنا:موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه پنچاه و ششمین سالگرد تولد دکتر میرزا خلیل بهمنی، فعال علمی و فرهنگی شهر را در برنامه‌ی آیین چراغ جشن می‌گیرد.

Dr Bahmani

هفتمین برنامه آیین چراغ روز چهارشنبه ششم فروردین ماه در موسسه هفت برکه و با جشن تولد دکتر میرزا خلیل بهمنی برگزار می‌شود. دکتر بهمنی بیست‌وهشتم اسفند ماه ۹۲ به عنوان سرپرست دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب شد.

او فرزند غلامحسین و متولد دوازدهم فروردین ۱۳۳۷ است که هفت سال تحصیلی خود را در مدرسه‌ی ابدی گذراند و بعد از آن به کویت رفت و مقطع دبیرستان را در این کشور، در رشته‌ی علوم طبیعی پشت سر گذاشت.

بهمنی در سال ۱۳۵۶ در رشته‌ی دامپزشکی وارد دانشگاه تهران شد و دکتری تخصصی خود را در رشته‌ی ویروس‌شناسی پزشکی از این دانشگاه گرفت.

این مرد بهاری در سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و حاصل آن چهار پسر به اسم محمود، علی، مجتبی و مجید شد.

سال ۱۳۶۵ بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه تهران شد و از سال ۶۷ تا ۷۰ به عنوان مسئول بهداشت غرب کشور معرفی شد و بعد از آن از سال ۷۰ تا ۷۶ برای ادامه تحصیل به ژاپن سفر کرد.

سال ۷۶ به ایران برگشت و تا سال ۷۹ علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) مسئول پروژه‌هایی دانشگاهی و جانشین معاون پژوهشی دانشگاه امام حسین(ع) بود.

دکتر بهمنی از سال هشتاد به مدت هفت سال در سمت رئیس مجتمع آموزش علوم پزشکی امام جعفر صادق(ع) گراش در این دانشکده ماندگار شد.

تا این که در سال ۸۷ تا ۹۲ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله شد و یک سال به عنوان معاون آموزشی پژوهشگاه ویروس و واکسن این دانشگاه فعالیت کرد تا در آخرین روز کاری سال ۹۲ به حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بار دیگر سرپرستی دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش را برعهده گرفت.

ششم فروردین ماه ساعت ۱۹:۳۰ در موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه از خدمات چندین ساله‌ی او در حضور جمعی از دوستان و همکارانش در برنامه‌ی آیین چراغ تقدیر می‌شود. محمد خواجه‌پور عضو هیات مدیره موسسه هفت برکه در مورد این برنامه می‌گوید: در آیین‌نامه آیین چراغ قرار شده است که جشن تولدها برای افرادی برگزار شود که دارای مسئولیت‌های دولتی نیستند. آیین چراغ دکتر بهمنی از حدود یک ماه پیش برنامه‌ریزی شده بود و با انتصاب ایشان به سرپرستی دانشکده این برنامه لغو نشد و در واقع هم تولد دکتر بهمنی است و هم تبریک بازگشت او به زادگاه‌اش.

کسانی که تمایل دارند در این مراسم حضور داشته باشند، می‌توانند با شماره‌ی ۲۲۲۹۹۷۰ تماس بگیرند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top