بستن

یک مدرسه‌‌ی خیرساز دیگر در گراش

گریشنا:با ساخت مدرسه‌ی حاج غلامحسین قمری گراشی در شهرک پردیس مدرسه‌ای دیگر به لیست مدرسه‌های خیر‌ساز گراش اضافه خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورشٰ گراش؛ نوزدهم بهمن ماه حاج غلامحسین قمری، خیر گراشی طی جلسه‌ای در اتاق مدیریت آموزش‌وپرورش، از ساخت یک مدرسه در شهرک پردیس سخن گفت.

ابراهیم مهروری رئیس اداره در این جلسه ازنیت خیر و توجه و اهمیت این خیر مدرسه‌ساز به مساله‌ی آموزش، پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان قدردانی کرد و گفت:«باید از نظر داشتن مکان‌های آموزشی در گراش به جایی برسیم که همه مشکلات در این زمینه رفع شود و دانش‌آموزان و خانواده‌ها از نظر رفت و آمد و انتخاب مدرسه مشکلی نداشته باشند.»

در ادامه پس از تصمیم‌گیری نهایی، مقرر شد تا با مساعدت حاج غلامحسین قمری مدرسه‌ای با شش کلاس به مساحت ۱۶۲۰ متر مربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع  با هزینه ای حدود چهار میلیارد ریال در شهرک پردیس ساخته شود.

قمری هدف از ساختن این مدرسه را خدمت به شهر و کمک برای بالا بردن سطح علمی شهر دانست و تصریح کرد:«همه مردم گراش باید برای ارتقاء سطح علمی شهرستان تلاش کنند و از مهروری به خاطر تلاشش در این زمینه تشکر کرد.»

مهندس زین العابدین (عباس) مهرابی،مجری این پروژه گفت:« این طرح تحت نظارت اداره کل نوسازی مدارس است و پیش‌بینی می‌شود که تا سال آینده به بهره برداری برسد.»

Madresesaz1

Madresesaz3

19 نظر

  1. این بنده خدا خیلی لطف کردند که چنین محبتی به مردم می نمایند . اما نباید فراموش کنیم که خانواده ها فرزندان خود را به مدارس نزدیک محل زندکی خودشان نمی برند . ملاک انتخاب مدرسه دور و نزدیکی و فاصله نیست بلکه کیفیت اموزش و سطح دانش اموزان می باشد و اوج گرفتاری جایی است که خانواده ها فرزندان خود را به مدارس لار می فرستند .

  2. مشکل کمبود مدارس نیست…مشکل کمبود کیفیت اموزش در مدارسه شهرماست..بخدا بفکر کیفیت باشید…مسول اموزش وپرورش اصلا زیر بار افت تحصیله مواجه هستیم نمیره

    1. علی آقا ؛ شما که از افت تحصیلی می گویی ، چقدر در این خصوص و کارهای آموزش و پرورش اطلاع دارید؟ چقدر از نقش عوامل گوناگون موثر بر آن با خبرید که اینگونه آموزش و پرورش را مورد هجمه قرار میدهید.

    1. آقای محمدی عزیز ، این درست نیست که آدم فقط به شنیده ها اکتفا کنه و هرچیزی که شنید رو علنی کنه ، شما یه روز برید اداره و ببینید چندنفر از کارکنان اداره بچه هاشون را میبرن لار؟ بنده خودم مستقیما با همه این عزیزان در ارتباطم و این را میتونم بگم که این حرف درست نیست .مطمئنا شما میدونید بعضی از کسانی که به هر نحوی با مسئولین و کارکنان اداره مشکل دارن ، برای خراب کردن این عزیزان میان اینچنین حرفهایی را بین مردم شایعه میکنن .ما نباید به این شایعه ها دامن بزنیم .

        1. نه جانم ، این جوری که شما میگید نیست ، شما ، یا خیلی تحت تاثیر بعضی از حرفها قرار گرفتید و یا خیلی بد بینید . من که عرض کردم از کار کنان اداره هیچ کدام بچه هاشون را نمی برند لار و پای حرفم وایسادم ، حالا اگر بعضی از معلمان این کار را انجام دادن این را به پای اداره نگذارید، بعدش هم آیا شما خبر دارید بعضی از دانش آموزان لار و روستاهای لار هم در بعضی از مدارس گراش درس می خونند؟

    1. آیا میدانید یکی از پیشکسوتان آموزش و پرورش با هماهنگی اداره ،با حضور در مدارس در انتخاب رشته و راهنمایی و تشویق دانش آموزان گراشی برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان چقدر زحمت کشیدند؟ ولی از این همه دانش آموز فقط ۴ نفر داوطلب شدند و ثبت نام کردند.خب حلا وقتی دانش آموزان استقبال نمی کنند ، چه باید کرد؟ شما باشید چکار می کنید ؟

  3. سلام دوسدار گراش……….تشویق کردن کجا تا انگیزه بوجود اوردن کجا…گر خشت اول معمار نهد کج تا ثریا میرود……………..خوبه خودتون هم اشاره کردید از روز اول ورود به مدرسه شروع میشه اینده نه وقتی رسید به نقطه بی خیالی……

  4. تشکر از خیرین گراش که باعث رونق و طرقی شهر شده اند.
    انشااله خبرهای بعدی خبر ساخت دانشگاه‌های مختلف در شهر گراش باشیم چون این دانش آموزان بعد از اتمام مدرسه نیاز به دانشگاه دارن، خیرین انشااله دانشگاه ها رو فراموش نکنند.

  5. دوستدار گراش……..انگیزه باید بوجود بیارن…یه سری به مهد کودک بزن دارن چی یاد میدن….وبعد من هم توی این مدرسه ها بودم…معلم باید از دانش اموزش بخاد…ناگفته نماد عده ای هستند کار میکنند یه معلم زیست داشتیم بنام اقای حق پرست لاری بود سر کلاس از دانش اموز میخاست..سر کلاس مناظره را می انداخت بحث میکردیم .جرعت به دانش اموز میداد دیدگاش بیان کنه و……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top