بستن

دوره جدید فعالیت آموزشگاه رانندگی مهر

گریشنا: محمد جواد عبدالهی مسئول و مالک آموزشگاه رانندگی مهر شد.

آموزشگاه رانندگی مهر تنها آموزشگاه رانندگی در گراش است، تا قبل از این حاجی فروزان به مدت شش سال ریاست آن را بر‌عهده داشت و از تاریخ یکم آذر ماه این مسئولیت به محمد جواد عبدالهی محول شد.

در تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با عبدالهی، او می‌گوید؛در سال ۱۳۳۶ در گراش به دنیا آمده و ۳۲ سال شغل آزاد در کشور کویت در سابقه‌ی کاری او است، عبدالهی اظهار می‌کند شش سال قبل در ابتدای تاسیس آموزشگاه با حاجی فروزان همکاری داشته است و حالا که از کویت برگشته و در گراش ساکن است می‌خواهد به هم‌شهریانش در گراش خدمت کند و به پیشنهاد فروزان این مسئولیت را قبول کرده است.

او می‌گوید؛ آموزش رانندگی و صدور گواهینامه ب۱، از جمله فعالیت‌هایی است که در حال حاضر در آموزشگاه انجام می‌شود و پیگیری برای صدور گواهینامه‌ی ب۲،موتورسیکلت و ماشین‌های سنگین و همچنین گسترش امکانات و خدمات آموزشگاه از جمله برنامه‌هایی است که در آینده دنبال خواهد شد.

آموزشگاه رانندگی مهر در انتهای خیابان شهدا قرار دارد و سروان ستارنژاد این آموزشگاه را مدیریت می‌کند.

ی

 

 

1 نظر

  1. متاسفانه این آموزشگاه برعکس اینکه دریک شهرمذهبی واقع شده ولی بدیهی ترین وابتدایی ترین قوانین آموزشگاه وحقوق کاراموزان مخصوصا خانمها به هیچ وجه درآن رعایت نمی شود از بی احترامی به شخصیت ارباب رجوع ومربیان آموزش شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top