بستن

این هفته باران دوباره بر می‌گردد

گریشنا: پیش‌بینی می‌شود دومین سامانه بارش‌زای زمستان امسال هفته پربارانی را ایجاد کند.

به گفته محمود آذرآیین کارشناسی هواشناسی گریشنا: «خروجی مدل‌های هواشناسی بیانگر نفود سامانه عمیق سودانی از سمت جنوب و جنوب غرب کشور طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه خواهد بود که به دلیل تقویت رطوبتی مناسب توسط خلیج فارس بر شدت آن افزوده شده و برای برخی مناطق کشور از جمله بوشهر،جنوب فارس، جزایر خلیج فارس و غرب هرمزگان رخداد آب گرفتگی و طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.»

شهرستان گراش در مرکز  بارش‌های سامانه قرار دارد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه با شدت یافتن بارش‌ها، آبگرفتکی معابر عمومی قابل پیش بینی است. این نوید را باید داد که با فعالیت فوق‌العاده دریای سرخ و ارسال رطوبت به سمت جنوب کشور روزهای طلایی باران در انتظار جنوب ایران خواهد بود.

8 نظر

  1. بنده از آقای آذرآیین درخواست می کنم به خاطر داشتن تجربه و مهارت در سطح هواشناسی نسبت به مستقر شدن اداره هوا شناسی خودشون پیگیری کنن.

    1. جناب آذر آیین شما با آقای حسنی صحبت کنید قطعا ایشان پیگیری خواهند کرد و با شما همکاری می کنند.
      ایستگاه هواشناسی یکی از مهم ترین نیازهای شهرستان است.

  2. با سلام خدمت جناب اذرایین
    با تشکر وسپاس
    در رابطه با احداث ایستگاه هواشناسی گراش در زمان تصدی جناب حسنی در مجلس و اولین فرماندار اینجانب با توجه به دوستی نزدیک با جناب مهندس جامع مدیر کل هواشناسی استان فارس مکاتباتی صورت گرفت وایشان بازدیدی به گراش داشتند وجلسه ای نیز با فرماندار انجام شد وجناب حسنی نیز قول مساعد دادند وحتی زمین ان نیز پشت مجموعه ابشار اندیشه مشخص شد .حتی هزینه نصب و راه اندازی ان نیز که ۴۵۰۰۰۰۰۰۰بود اعلام شد اما به دلیل عدم انتصاب مجدد حسنی و تعویض فرماندار همه چیز به فراموشی سپرده شد. با تشکر
    سید ابراهیم حسینی کارشناس ارشد اب وهواشناسی و دبیر جغرافیا گراش

  3. مطمعن باشید هیچ وقت مسعولین مادست به دست هم نمیدن واسه احداث یه ایستگاه هواشناسی ویا احداث چیزهای دیگر چون مسعولین همه پشتیبان همدیگر نیستن وهرکی میخواهید هرکاری برای خودش انجام دهد
    وهمین باعث میشود که هیچ وقت شهرستان مابه آبادانی خودش نرسد ویا اگر اندکی هم برسد به کندی انجام میگیرد یعنی مثلا برای یه کار عادی ممکنه چندین سال طول بکشه تا انجام بگیرد.
    مثال:همین پلیس۱۰+چند سال هست که میگوییند درآینده نزدیک شاهد افتتاح این اداره باشد پس کجاست این آینده نزدیگ تمومی ندارد.
    خواهششش میکنممم از مسعولین محترم در کار واحداث وآبادانی شرستان عزیزمان دست به دست هم دهند تاهرچی سریعتر شهرولاییمان را آباد سازیمممم.
    باتشکر…

  4. میگما!فکر نمیکنین یه جوریه که همه دور و اطرافمون بارون میاد غیر گراش؟حالا اون روز یه نمی بارید.ولی دیگه خبری نشد.بوشهر بارندگی داشته و بندرعباس هم رو بعضی کوه هاش کمی برف اومده و بارندگی بوده.تازه کرمان هم با اون گرماش برف اومده.ینی دور تا دورمون بارندگی بوده غیر گراش…خو ینی چی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top