بستن

قضاوت داوران گراشی قضاوت شد

گریشنا: در سنجش عملکرد تیم داوران استان توسط ناظران، عملکرد تیم داوران گراشی عبدالحمید عبدالی، محمد‌جواد افشار و عبدالرضا حسین پور توسط ناظران استانی خوب ارزیابی شد.

به گزارش مجید افشار؛ عبدالرضا حسین‌پور و کمک‌هایش عبدالحمید عبدالی و محمد جواد افشار و داور چهارم مهدی آذر‌افروز تیم داوران گراشی را تشکیل می‌دادند که دیدار تیم‌های ستاره‌ی جنوب لامرد و سایپا‌نگار دژ شیراز از سری مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان را قضاوت کردند و حیدر پورلطیف از فسا به عنوان نماینده‌ی استان فارس و سیستانی از داراب کار نظارت بر قضاوت داوران را بر‌عهده‌ داشتند و عملکرد تیم داوری را بسیار خوب ارزیابی کردند.

حسین‌پور در این دیدار سخت و نفس‌گیر به سه بازیکن شیراز و یک بازیکن لامرد کارت زرد نشان داد و در دقیقه ۶۵ بازیکن تیم لامرد را از زمین اخراج کرد.

تیم داوری گراش همچنین بازی فرودکوار و پیام شیراز از سری مسابقات لیگ دسته‌ی اول بزرگسالان استان را نیز قضاوت کردند.

در دیدار دو تیم فرود کوار و پیام شیراز نیز عبدالحمید عبدالی به همراه کمک‌ها مجید افشار و محمد‌کاظم عابد و داور چهارم محمد جواد افشار، این بازی را داوری کردند.

سرپرست این مسابقه حسن‌زاده از فیروز‌آباد و ناظر داوری خوابستان از شیراز بودند و بازی با نتیجه‌ی سه بر صفر به سود فرود کوار به پایان رسید.

داور مسابقه دو اخطار به فرود کوار و دو اخطار و یک اخراج به پیام شیراز داد، ناظران داوری در این بازی نیز از تیم داوری گراش رضایت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top