بستن

سارقین منزل به دام افتادند

گریشنا: چند نفر به اتهام سرقت منزل در گراش دستگیر شده‌اند اما سرهنگ انصاری فرماندهی انتظامی شهرستان گراش انتشار اطلاعات در مورد این سارقین دستگیر شده را به روزهای آینده و انجام تحقیقات پلیسی و قضایی موکول کرد.

شنبه ۱۱ آبان‌ماه گروهی از افرادی که منزل آنان سرقت شده بود برای شناسایی اموال خود به فرماندهی انتظامی شهرستان گراش مراجعه کردند. ابوالحسن حسینی با این مالباختگان همراه شده است.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

16 نظر

  1. افرین به بازتاب این خبر انشاالله اسامی انها را اعلام فرمایید.دلیل پخش نکردن خبر نزاع چند شب گذشته را در باغ موسی در این سایت بروز و اجتماعی چه بود؟

  2. این اموال از دزدانی که شب جمعه توسط نیروهای پایگاه های مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) و صاحب الزمان(عج) دستگیر شده اند و برای بررسی و تحقیقات بیشتر به نیروی انتظامی تحویل داده شده اند کشف شده است.

  3. نه خداییش این دزدا یا میخواستن خونه بسازن که حتی آیفون و هم دزدیدن. یا هم میخواستن دختر عروس کنن که تابه و گل و گلدون هم دزدیدن.
    هم دلم میسوزه براشون هم کلی خندیدم
    عجب دزدای باحالی

  4. من یاد اردوهای دسته جمعی میافتم که از طرف مدرسه با دانش آموزا میرفتیم. هرکدوممون یه چیزی برمیداشتیم. الان این دزدا با همکاراشون (آقا دزدا) هم انگاری میخواستن برن اردو. هر کی هر چی برداره از خونه های بقیه.

  5. دوستان کل مراحل دستگیری این دزدان توسط بسیج انجام شد و نیروی انتظامی هیچ نقشی نداشت.
    اما متاسفانه در سایت های خبری هیچ جا اسمی از بسیج نیاورده اند و به اسم نیروی انتظامی تمومش کردن و این جای گله مندی بسیجیان از مسئولین خبری شهرستان داره.
    اینم نامه جناب سرهنگ انصاری که دقیقا ذکر کرده اند فقط به نیروی انتظامی تحویل شده است.
    http://sedayehagh.ir/news/show/169/

  6. باسلام
    از فرماندهی انتظامی درخواستت میکنمم که تصویر واسم دزدان رادر این سایت منتشرکنید
    ثانیا هم از تمام بچه های بایگاه مقاومت صاحب الزمان تشکر میکنمم که این دزدان شرور رابه دام انداختن واز فرماندهی انتظامی درخواست داریم که با این دزدان باقاطعیت تمام برخورد کند که شهرمان با امنیت تر باشد.

  7. ببخشیدچرا درست نیست؟! تجاوز دزدان عزیز به حریم شهروندان درسته پس؟؟؟ اتفاقا باید عکس و اسمشون رو بزارن و رسواشون کنن تا هیچکس جرات همچین کاری رو نداشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top