بستن

فرماندار گراش: غدیر بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش حمیدرضا کریمی‌فرد فرماندار  گراش با صدور پیامی، فرار رسیدن عید غدیر خم را به خانواده های معظم شهدا و ایثار گران و اقشار مختلف مردم شریف شهرستان گراش تبریک گفت. در این پیام آمده است:

غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می کند، غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

غدیر روز فراموش ناشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بشریت است. روز ولایت، روز امامت و روز شکرگزاری. خدای را سپاس که ما را به نعمت ولایت متنعم ساخت و این روز بزرگ را روز اکمال دین قرار داد.

دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان، تهذیب نفس و رسیدن به کمال، بدون ولایت امکان پذیر نیست. در این میان جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرچشمه و منادی ولایت مداری در جهان و به جهت ترویج مبانی اصولی ولایت مطلقه فقیه که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست، از نقش و جایگاه ویژه ای برخوردار می‌باشد که این مهم وظیفه همه مردم و مسئولین ایران اسلامی را بیش از پیش سنگین‌تر می‌نماید.

نیاز جهان امروز به ترویج اندیشه و مسلک حضرت امام علی (ع) و فراگیرنمودن این اندیشه‌ها و رسیدن به راهکارهایی برگرفته از اندیشه‌های مولای متقیان برای ساختن جهانی آکنده از عدالت و مهرورزی بیش از گذشته احساس می‌شود و باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه مصلحان جامعه قرار گیرد.

تبیین و تشریح وتحلیل سیره و شخصیت آن امام همام در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌تواند در معرفی الگو و اسوه ای ممتاز برای سطوح مختلف اقشار جامعه بسیار موثر و سودمند باشد.

غدیر این عید بزرگ بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می‌بندیم که با عزمی راسخ‌تر از پیش در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس گام  نهیم.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم فرخنده سال روز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجسم عینی عدالت، عید پیمان مستحکم نبوت و امامت و جوشش چشمه خوشگوار ولایت را به یکایک مردم شریف، خونگرم و ولایتمدار شهرستان گراش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top