بستن

خرابی تنها خودپرداز فداغ سه ماهه شد

گریشنا: نوسانات برق در فداغ باعث خراب شدن و بلااستفاده ماندن دستگاه عابر بانک به مدت چند ماه در این شهر شد.

برای پیگیری این خبر با حاج حسینی رئیس شعبه‌ی بانک صادرات گراش تماس گرفتیم او می‌گوید؛ این مساله مربوط می‌شود به سرپرستی کل بانک صادرات در لارستان و از ما می‌خواهد موضوع را از آن‌جا پیگیری کنیم.

احشامی از دفتر حوزه‌ی ۱۳ بانک صادرات لارستان پاسخگوی گریشنا می‌شود و می‌گوید:« به دلیل نوسانات برق چندین بار دستگاه عابر بانک در فداغ دچار مشکل شده است و چند بار از طریق گارانتی قطعات آن تهیه شده و در چند مورد هم تامین هزینه‌ی تعمیر عابر بانک را خود بانک بر‌عهده داشته است. و این مساله این را می‌رساند که باید مشکل را از اساس و ریشه‌ای حل کرد تا از این طریق در هزینه‌های بانک نیز صرفه‌جویی شود.»

او در ادامه می‌گوید:« پیگیری‌های لازم با مدیریت برق استان فارس انجام شده و بخشی از آن نیز در حال انجام است و صورت جلسه آن تنظیم شده و قرار است متخصصانی برای رفع مشکل برق در فداغ به این شهر فرستاده شوند.»

احشامی تقسیم حوزه‌ها و ایجاد تغییرات در بانک لارستان را دلیل تاخیر در رفع این مشکل می‌داند و بیان می‌کند:« با وجود این که رئیس حوزه جدید است و برای اولین بار  این حوزه پرونده خرابی عابر بانک را دریافت می‌کند اما به صورت جدی و مستمر پیگیر حل مساله خواهد بود.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. باعرض سلام و وقت بخیر؛وباتشکر ازتلاش شما وسایت خوب شمابنده حقیر به عنوان برادر کوچکتر ازشما انتقادی روداشتم؛نقش رسانه وابزارهای اطلاع رسانی جمعی در روحیه مردم وطرز تفکر مردم بسیار تأثیرگذارومحسوس است؛ازشماخواهشمندم درصورت امکان اخبارهایی رومنتشر وبرروی سایت قراردهیدکه مردم وبینندگان سایت را دلگرم وبه آینده امیدوارکند؛نه اینکه مشکلات ومعضلات را درنظرمردم تداعی کند؛واز اعضای سایت تقاضا میکنم کتاب راز‏(نویسنده:راندا برن‏)مطالعه کنندخلاصه کتاب:زندگی ما حاصل تفکر وتجسم ما ازآینده است.پس خواهشا به آینده امیدوار وخوشبین باشیم؛برای شما موفقیت وخوشبختی را از درگاه ایزد منان خواستارم؛من الله توفیق

  2. در جواب آرمان.

    جناب آرمان، آقایی که با خوندن یه کتاب به آینده دلگرم شدی. منم اون کتاب رو خوندم ولی بحثش اون چیزی نیست که شما دارید می گید. شما بفرما وقت زلزله زیر سقف بشین و مثبت نگاه کن که انشاله سقف رو سرت خراب نمی شه مثبت فکر کن هیچیت نمی شه.
    برادر من کلام حق رو باید گفت. شرم آوره یه دستگاه عابر بانک ۳ ماه خراب باشه که مسئولین بشینن و مکاتبه کنن که کی درست بشه؟ مگه اون بنده خداهایی که توی روستا زندگی می کنن چه گناهی دارن؟ مثبت فکر کنن مشکلشون حل می شه؟ یا شاد و خوشحال و خندان سوار ماشین شن برن چندین کیلومتر اونور تر یه شهر دیگه پول بگیرن؟ مثبت هم فکر کنن و شاد و خوشحال باشن که توی شهر دیگه عابربانک سالمه؟
    خواب خرگوشیه برادر نه مثبت فکر کردن.

    من نمی دونم توی اون بانک یه محافظ برق وجود نداره؟؟؟؟

    شرم آوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top