بستن

جلسه عمومی صنف مصالح ساختمانی

گریشنا: اولین همایش اتحادیه مصالح ساختمانی، لوازم بهداشتی و ابزار و یراق شهرستان گراش با حضور هیئت مدیره و اعضاء در محل مسجد حضرت خدیجه کبری (س) برگزار شد.

به گفته مهدی زارع، روابط عمومی مجمع امور صنفی گـراش؛این همایش با هدف و محوریت معرفی خدمات این اتحادیه به اعضا و آشنایی با قوانین نظام صنفی و همچنین بیان مشکلات اعضاء تشکیل شد.
علی اکبر فتحی رئیس اتحادیه با بیان این موضوع که با گذشت بیش از دو سال از فعالیت اتحادیه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوبی در زمینه خدمات‌رسانی به اعضاء به دست آورده‌اند،گفت:« ادامه این فعالیت‌ها،همدلی،همیاری و همکاری اعضاء با اتحادیه را می‌طلبد و از اعضاء و کسبه‌های فاقد پروانه کسب نیز خواست تا در جهت اخذ هرچه سریعتر پروانه کسب اقدام کنند.»
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی در ادامه حرفهایش می‌گوید:«اعضایی که در این همایش شرکت کرده‌اند از پرداخت حق عضویت پروانه کسب در سال ۹۲ معاف هستند.»
در این همایش صادق ایزدی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، ابتدا به تشریح وظایف اتحادیه و اعضای آن پرداخت و سپس به سوالات اعضاء پیرامون شورای ترافیک، اتباع بیگانه و نحوه برخورد با آن‌ها پاسخ داد.
او همچنین در این برنامه به پیشرفت‌های به وجود آمده در مجمع امور صنفی از ابتدای تاسیس تا کنون که منجر به تشکیل بیش از ۱۳۰۰ پرونده صنفی شده است، اشاره کرد.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top